اوپو و هواوی در زمینه فناوری 5جی با یکدیگر تفاهم‌نامه امضا کردند

    کد خبر :958820
هواوی

این روزها شرکت‌های چینی سعی دارند در زمینه فناوری نسبت به رقبا غربی خود عملکرد بهتری داشته باشند. بنابراین شاهد همکاری روز افزون میان این برندها هستیم. حال نوبت به همکاری دو شرکت اوپو و هوآوی رسیده تا در زمینه گسترش ارتباطات شبکه 5جی تفاهم‌نامه‌ای به امضا رساندند.

بازتاب-شرکت‌های چینی اوپو و هوآوی برای یک قرارداد بین‌المللی مجوز ثبت اختراع تفاهم‌نامه امضا کردند. قرارداد جدید استانداردهای ارتباطات سلولی از جمله ارتباطات 5جی را پوشش می‌دهد. فنگ یانگ (مدیر ارشد مالکیت معنوی) اوپو گفته است که این برند از دستیابی به یک توافق مجوز متقابل با هواوی خوشحال است. به گفته یانگ، این قرارداد کاملاً نشان‌دهنده احترام و به رسمیت شناختن هوآوی و اوپو برای قدرت مالکیت معنوی یکدیگر است.

قرارداد جدید یک معامله برد-برد برای هر دو شرکت است. هر دو نهاد را در یک محیط پیشرفته قرار می‌دهد تا از قدرت خود برای حداکثر تأثیر تجاری استفاده کنند. این قرارداد از حل و فصل مسائل مربوط به مجوز مالکیت معنوی از طریق مشاوره دوستانه و احترام متقابل به ارزش ثبت اختراع حمایت خواهد کرد. هوآوی می‌گوید طی دو دهه گذشته چندین بسته ثبت اختراع با ارزش تشکیل داده و از دستیابی به توافق مجوز متقابل بسیار خوشنود است. هواوی انتظار دارد که برنامه جدید چرخه نوآوری سرمایه گذاری-بازده-سرمایه گذاری مجدد در تحقیقات استاندارد با ارزش بالا را ارتقا دهد.

هواوی و دور زدن تحریم ایالات متحده

هواوی

بنابراین انتظار داریم دو شرکت هوآوی و اوپو بتواند به دستاوردهایی دست یابند. البته هوآوی همیشه با شرکت‌های رقیب همکاری داشته است. هواوی دارای ثبت اختراع متعددی است که شامل شبکه 5جی، وای فای، صدا و تصویر می‌شود. توافقنامه جدید نوآوری و سرعت تحقیقات را در سطح جهانی ارتقا خواهد داد. همچنین محصولات و خدمات رقابتی‌تری را برای مصرف کنندگان فراهم می‌کند. هر دو شرکت امیدوارند که قرارداد جدید متقابل مجوز شروع دوره رشد و توسعه سریع را شاهد باشند. این توافق از زمان تحریم عملیات هواوی توسط ایالات متحده بسیار سودمند خواهد بود.

قبل از تحریم ایالات متحده، هواوی رهبر جهانی در تحقیقات 5جی و 6جی بود. این کشور با مجموعه‌ای از قراردادها برای زیرساخت ها در چندین حوزه قضایی، جایگاهی برای خود ایجاد کرده بود. جزئیات دقیق توافقنامه مجوز متقابل جدید در حال حاضر مشخص نیست. با این حال، ما انتظار داریم هر دو برند به طور کامل از مفاد توافقنامه برای گسترش نهایی ترازنامه خود استفاده کنند. حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا سودآوری بزرگی توسط دو طرف چینی حاصل خواهد شد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید