اولین گوشی 20 گیگابایت رم با نام گوشی ZTE Axon 30 Ultra معرفی شد

    کد خبر :862673

امروز شرکت ZTE Mobile اعلام کرد که نسخه Aerospace گوشی ZTE Axon 30 Ultra را در 25 نوامبر (4 آذر) عرضه خواهد کرد. این گوشی جدیدترین پرچمدار این شرکت خواهد بود و نه تنها قرار است قدرتمندترین محصول ZTE باشد بلکه بسیاری از رکوردهای دنیای گوشی‌های هوشمند را نیز جابجا می‌کند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_مهمترین ویژگی گوشی ZTE Axon 30 Ultra این است که اولین گوشی هوشمند جهان با 18 گیگابایت رم را ارائه می‌دهد؛ کمااینکه امکان افزایش این ظرفیت حافظه به بیش از 20 گیگابایت رم نیز وجود دارد. علاوه بر این، این دستگاه با 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که آن را به گوشی هوشمند پرچمداری با بیشترین حافظه و ظرفیت ذخیره سازی در دنیای موبایل بدل می‌کند.

نه تنها از لحاظ ظرفیت، بلکهZTE  این گوشی را از لحاظ فناوری نیز به تکنولوژی ترکیب حافظه Pro نیز مجهز خواهد کرد. این فناوری رام UFS3.1 را با سرعت خواندن و نوشتن سریع، موتور هوشمند جدید و DY TM ترکیب می‌کند.

این فناوری سبب فراهم شدن امکان تجهیز به رم 18 گیگابایتی و ارتقای آن تا 20 گیگابایت رم خواهد شد. با این وجود، هیچ فشاری حتی در هنگام اجرای نرم افزارهای فوق العاده سنگین و بازی‌های فوق العاده حجیم نیز وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این، نسخه «هوافضا» گوشی ZTE Axon 30 Ultra با تصاویر ترکیبی آرایه دوربین چندگانه ارائه خواهد شد. به طور خاص، این گوشی هوشمند با یک دوربین چهارگانه پشتی عرضه می‌شود که سه تا از این سنسورها یک دوربین 64 مگاپیکسلی از جمله یکی برای دوربین اصلی و یکی برای لنز اولتراواید خواهند بود.

این گوشی هوشمند پرچمدار همچنین دارای سنسور پریسکوپ 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری خواهد بود. دستگاه مذکور دارای قابلیت عکسبرداری با فاصله کانونی معادل از 13 تا 123 میلی متر نیز هست. این ویژگی به این معنی است که می‌توان با دوربین آن موارد استفاده بیشتری را مانند عکاسی با زاویه باز در فضای باز، عکاسی از راه دور، و پرتره پوشش داد.

از نظر قیمت، نسخه پایه ZTE Axon 30 Ultra با 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی قیمتی معادل 1044 دلار در اختیار دارد. با این وجود قیمت نسخه هوافضای گوشی ZTE Axon 30 Ultra ممکن است از 1097 دلار یا حتی 1254 دلار فراتر رود.

در ماه جولای، شرکتZTE  رسماً از گوشی هوشمند Axon 30 با دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد. این دومین گوشی هوشمند ZTE  است که از این فناوری دوربین استفاده می‌کند. Axon 30 اولین تلفن همراه با دوربین زیر صفحه نمایش به تراکم پیکسل 400PPI در جهان است. همچنین این اولین گوشی با دوربین زیر صفحه نمایش و نرخ تازه سازی 120 هرتزی است. حالا علاوه بر فناوری دوربین زیر نمایشگر،ZTE Axon 30  از رم 20 گیگابایتی نیز پشتیبانی می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید