اولین گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی توسط شیائومی ساخته می شود

    کد خبر :843976

در روزهای گذشته سامسونگ حسگر ISOCELL HP1 با وضوح 200 مگاپیکسلی خود را معرفی کرد و سپس مشخص شد که شیائومی قرار است اولین شرکتی باشد که این حسگر را در گوشی خود به کار خواهد گرفت.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–این سنسور مجهز به پیکسل‌های 0.64μm است و وضوح فوق العاده بالایی را در یک ابعاد کوچک ارائه می‌دهد که نوید بهبودهای بزرگ در شرایط نوری کم را خواهد داد. ISOCELL HP1 مجهز به فناوری جدید پیکسل سازی به نام ChameleonCell است که به سنسور اجازه می‌دهد بسته به شرایط نور بین حالت دو به دو، چهار در چهار و یا پیکسل کامل تغییر حالت دهد. تاکنون، سامسونگ هیچ جزئیاتی در مورد زمان انتظار دیدن سنسور جدید در تلفن‌های هوشمند را مشخص نکرد اما یک گزارش جدید فاش کرده که شیائومی اولین است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از Digital Chat Station در Weibo، پرچمدار بعدی شیائومی مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی خواهد بود. در حالی که گزارش  نام دستگاه را مشخص نکرده، احتمالاً بخشی از سری آینده Xiaomi 12 باشد. علاوه بر این، گزارش آشکار کرده که شیائومی همچنان از سنسورهای 108MP و 64MP برای پرچمداران میان رده و مقرون به صرفه بعدی بهره خواهد گرفت. در چند هفته گذشته، ما گزارش‌های متعددی در مورد محصول آینده 200 مگاپیکسلی شیائومی بدست آوردیم که گفته می‌شود در Xiaomi 12 Ultra خواهد بود.

یکی از رسانه‌ها آشکار کرده که گوشی 200 مگاپیکسلی شیائومی همان نسخه استاندارد می 12 است. به هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید