اولین تصویر جدید آیفون 14 اپل منتشر شد

    کد خبر :843751

در حالی که تنها چند روز دیگر تا معرفی پرچم‌دار جدید اپل یعنی آیفون 13 باقی مانده و همه نگاه‌های علاقه‌مندان دنیای گوشی هوشمند به آن سمت متمرکز شده، Jon Prosser یکی از معتبرترین افشاکنندگان حوزه اپل، رندهایی را منتشر و ادعا کرد که به گوشی آیفون 14 تعلق دارند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– با توجه به این تصاویر که در یک ویدئوی یوتیوب مربوط به این افشاگر منتشر شده‌اند، به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها بالاخره آماده هستند تا دست از سر طراحی قدیمی دارای ناچ بردارند و در سال 2022، آیفون 14 را به عنوان اولین گوشی هوشمند بدون ناچ خود به بازار بفرستند.

این موضوع یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف اپل در مقابل رقبای اندرویدی‌اش را رفع خواهد کرد تا شاید افراد بیشتری به خرید آیفون 14 در مقابل محصولات پرچم‌دار سامسونگ یا شیائومی متقاعد شوند. با حذف ناچ، دوربین سلفی با طراحی حفره‌ای در بالای نمایشگر جای خواهد گرفت و سنسور تشخیص چهره به زیر نمایشگر انتقال خواهد یافت.

اما این تنها تغییر در ظاهر آیفون 14 نخواهد بود؛ در سال 2022، دکمه‌های کنترل صدای دایره‌ای شکل نوستالژیک آیفون 4 با آیفون 14 باز خواهند گشت و یک قاب تیتانیومی اطراف آن را خواهد پوشاند. با نگاهی به تصاویر همچنین می‌توانیم بفهمیم که آیفون 14 از درگاه لایتنینگ برای شارژ شدن استفاده خواهد کرد.بعد از پایان دوران ناچ، مهم‌ترین تغییر قابل مشاهده در طراحی گوشی‌های آیفون 14 را باید در حذف شدن بیرون‌زدگی ماژول دوربین دستگاه دانست. بسیاری از گزارش‌های قبلی به ضخامت بیشتر آیفون 14 نسبت به گذشته اشاره داشتند که نبود بیرون زدگی دوربین‌ها، این امر را تا حدود زیادی تایید می‌کند.

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که مدل افشا شده توسط Jon Prosser به بهترین گوشی حاضر در سری یعنی آیفون 14 پرو مکس اشاره دارد. به همین دلیل احتمال می‌دهیم برخی از این ویژگی‌های ظاهری تنها مختص به این دستگاه بوده و در مدل‌های پرو و استاندارد قابل مشاهده نباشند.

به هر حال، بعید به نظر می‌رسد که اپل بخواهد در دیگر مدل‌های سری آیفون 14 از ناچ استفاده کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید