اولین تصاویر گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ فاش شد

    کد خبر :852925

سامسونگ در سری گلکسی S22 و گوشی گلکسی اس 22 اولترا، احتمالا در زمینه طراحی ماژول دوربین از گوشی گلکسی نوت 10 پلاس الگوبرداری کرده باشد. هر چند در تصاویری که پیش‌تر منتشر شده بود هم شاهد طراحی جالبی بودیم اما حالا در رندرهایی که حالا منتشر شده اند، شاهد ماژول دوربین یک‌پارچه نیستیم.

«بازتاب»؛ مهتاب جهانداردوربین اصلی گلکسی S22 اولترا، ظاهرا پنج‌گانه خواهد بود. در رندرهایی که می‌بینید، دو دوربین به همراه فلش از سه دوربین دیگر جدا شده اند. تصاویر رندر شده‌ای که پیش از این منتشر شده بودند، بر اساس قاب‌های محافظ و نسخه‌های اولیه گلکسی S22 اولترا ساخته شده بودند و به همین دلیل، شکل ماژول دوربین چندان دقیق نبود.

گفته می‌شود دوربین گلکسی S22 اولترا طبق انتظار چهارگانه باشد. دوربین اصلی احتمالا 108 مگاپیکسلی باشد و در کنار آن شاهد یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی نیز باشیم. دو دوربین تله فوتو این مدل نیز ظاهرا در مقایسه با گذشته، پیشرفته‌تر می‌شوند. زوم سه برابری و دوربین تله فوتو پریسکوپی این گوشی زوم ده برابری را به گلکسی اس 22 اولترا خواهند آورد. همچنین گفته می‌شود رزولوشن تصاویر از 10 مگاپیکسل به 12 مگاپیکسل افزایش خواهد یافت. انتظار داریم در دوربین اصلی گوشی گلکسی S22 Ultra سامسونگ، شاهد OIS هم باشیم.

گلکسی پرچم‌دار آینده سامسونگ همچنین قرار است جای خالی گلکسی نوت ۲۲ را نیز با قلم S-Pen درون خودش پر کند. سامسونگ احتمالا سری گلکسی S22 را با تاخیر معرفی و روانه بازار کند. این تاخیر دلایلی دارد که یکی از آن‌ها، معرفی گوشی گلکسی S21 FE توسط سامسونگ است. مدت‌ها است خبرهای زیادی درباره معرفی این گوشی شنیده می‌شود و سامسونگ می‌خواهد پیش از معرفی پرچم‌دارهای بعدی‌اش، این گوشی مورد انتظار را معرفی کند. گلکسی اس 21 فن ادیشن احتمالا در زمستان پیش رو معرفی شود و گلکسی S22 سامسونگ، احتمالا اواخر زمستان رونمایی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید