اولین تصاویر رندر شده ساعت اپل واچ سری 7

    کد خبر :837634

شرکت اپل در نظر دارد بزودی نسل جدید ساعت هوشمند خود را به نام اپل واچ سری 7 معرفی کند. تاکنون شایعات بی شماری مربوط به این گجت پوشیدنی شرکت کوپرتینویی منتشر شد و حال نوبت به تصاویر رندر رسید.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– انتظار می‌رود اپل واچ سری 7 در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) پیش رو به صورت رسمی در کنار سری آیفون 13 معرفی شود. اگرچه اطلاعات زیادی از این ساعت هوشمند در دسترس نیست، اما 91mobiles تصاویر CAD منتسب به اپل واچ سری 7 را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد طراحی محصول آینده اپل به چه شکل خواهد بود.

پیش از این نیز یک افشاگر به نام Jon Prosser، تصاویری از اپل واچ سری 7 را به اشتراک گذاشته بود. رندرهای جدید نیز مطابق همان چیزی است که تا به حال دیدیم. طبق این تصاویر اپل واچ سری 7 هم‌چنان از نمایشگری مربع شکل استفاده می‌کند.

این در حالی است که لبه‌های گرد جای خود را به لبه‌های تخت داده است. تصاویر نشان می‌دهند که این ساعت طراحی جعبه‌ شکل داشته و مشابه آیفون 12 و آیپدهای جدید است. اپل واچ سری 7 به احتمال زیاد مجهز به بند سیلیکونی قابل تعویض توسط کاربر است. در لبه سمت راست این ساعت می‌توانیم کلید دایره‌ای شکل و یک کلید مستطیلی شکل را مشاهده کنیم. لبه سمت چپ نیز میزبان بلندگوها خواهد بود. در پشت ساعت نیز سنسورهای این دستگاه قرار گرفته است.

اپل واچ سری 7 در نسخه 44 میلی‌متری ابعادی معادل 44 در 38 در 9 میلی‌متر دارد و نمایشگرش 1.8 اینچی است. این می‌تواند به معنای استفاده از نمایشگر جدید با حاشیه زاید کمتر باشد.

انتظار می‌رود اپل واج سری 7 سنسورهای پیشرفته‌ای را برای پایش سلامتی در خود جای داده باشد. برخی شایعات حاکی از آن هستند که اپل با استفاده از یک تکنیک لمینت جدید توانسته است فاصله بین نمایشگر و قاب جلویی را کاهش دهد. این ساعت هوشمند از UWB نیز پشتیبانی خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید