انحراف به چپ مرگبار پراید و اسکانیا/ ۴ نفر جان باختند

    کد خبر :817874
انحراف به چپ مرگبار پراید و اسکانیا

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از وقوع دو حادثه تصادف رانندگی با پنج نفرجانباخته و مصدوم خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس به وقوع دو فقره تصادف فوتی شدید در روز گذشته به علت بی احتیاطی در رانندگی و انحراف به چپ خبر داد.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه انحراف و تجاوز به چپ رانندگان در جاده ها یکی از عوامل اصلی وقوع تصادفات در جاده های برون شهری به شمار رفته و باعث بروز حوادث مرگبار می شود تصریح کرد: عجله و شتاب در رانندگی و عدم تشخیص درست سهم عبور در جاده و بی احتیاطی و انجام سبقتهای غیرمجاز و خطرناک از زمینه های انحراف و تجاوز به چپ رانندگان به شمار می آید.

وی گفت: رعایت کامل قوانین و مقررات رانندگی و رانندگی در هنگام رانندگی در همه شرایط لازم و ضروری است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: متاسفانه در روز گذشته دو فقره تصادف فوتی شدید به علت انحراف به چپ در جاده های کشور به وقوع پیوست؛ درحادثه اول که در ساعت 00:50 روز چهارشنبه
در محور پیرانشهر-نقده رخ داد 3 نفر جان باختند.

وی افزود: در این تصادف سواری پراید ، کامیون بنز و کشنده هوو با هم برخورد کردند که مقصر سواری پراید به علت تجاوز به چپ بود.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: در تصادف فوتی دوم در ساعت 07:40 چهارشنبه
در جاده میانه – قره چمن،
1 فوتی و 1 مجروح بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: در این تصادف یک دستگاه کشنده اسکانیا، تاکسی سمند ، سواری پیکان، موتور سیکلت هوندا و وانت پیکان به وقوع پیوست مقصر کشنده اسکانیا به علت انحراف به چپ تشخیص داده شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: توصیه پلیس رعایت احتیاط کامل در هنگام رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی و خودداری از ارتکاب به تخلفات رانندگی .
رعایت مقررات رانندگی ضامن سلامتی رانندگان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید