انتقال هوایی زائرین به عراق از طریق۱۴فرودگاه کشور

    کد خبر :847930
انتقال هوایی زائرین به عراق از طریق۱۴فرودگاه کشور

دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی از زائران اربعین حسینی خواست که به هیچ وجه برای سفر به عراق به مرزهای زمینی مراجعه نکنند و فریب برخی از تبلیغات در این زمینه را نخورند.

امید کوثری فر با بیان اینکه در ابتدا قرار بود که از طریق ۶ فرودگاه انتقال زائرین اربعین حسینی به عراق برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین انجام شود، ولی با توجه به افزایش تعداد زائران و تراکم موجود در این زمینه این رقم به ۱۴ فرودگاه افزایش پیدا کرد، گفت: در حال حاضر از طریق ۱۴ فرودگاه در شهرهای مختلف انتقال زائران برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی انجام می شود و این روند برای بازگشت نیز ادامه خواهد داشت.

وی که در یک برنامه رادیویی سخن می‌گفت، با تاکید بر اینکه برای رفتن به عراق تمام مرزهای زمینی مسدود است و برای بازگشت، زائران می‌توانند از مرز مهران وارد کشور شوند، افزود: از زائران می‌خواهیم اخبار اربعین را از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کنند و فریب برخی از افراد و تبلیغات در مورد امکان ورود به عراق از طریق مرزهای زمینی را نخورند و بدون اجازه وارد خاک عراق نشوند؛ چرا که این اقدام هم مشکلاتی را برای خود آنها و همچنین ۲ دولت ایجاد می کند.

به گزارش ایسنا، کوثری فر تاکید کرد: باید همگی به قوانین و مقرراتی که عراق در این زمینه اعلام کرده است، احترام گذاشته و آن را رعایت کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید