انتقاد مهاجم اسبق سرخ پوشان از خودخواهی سرمربی تیم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰
    کد خبر :676837

مهاجم اسبق تیم فوتبال آرسنال از معتقد است سولسشیر به منافع شخصی اش بیش از سلامت بازیکنان تیمش اهمیت می‌دهد.

مارکوس راشفورد مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد که در دقیقه ۶۴ بازی با ولورهمپتون در جام حذفی به جای دنیل جیمز وارد زمین شد، دقایقی بعد از ناحیه کمر مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا پس از پانزده دقیقه از بازی بیرون برود.

پس از این بازی اوله گنار سولسشیر سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد راشفورد پیش از این بازی، آسیب دیدگی جزئی داشت و به همین دلیل در ترکیب اصلی قرار نگرفت.

راشفورد پس از شدید‌تر شدن آسیب دیدگی اش در بازی برابر ولورهمپتون، نتوانست در دیدار برابر لیورپول تیمش را همراهی کند و تا ۳ ماه آینده از میادین دور خواهد بود.

ایان رایت مهاجم اسبق آرسنال اشتباه سولسشیر را دلیل مصدومیت مهاجم منچستریونایتد می‌داند و معتقد است سرمربی نروژی به منافع شخصی خودش بیش از سلامت بازیکنان اهمیت می‌دهد.

رایت در این باره اظهار داشت: سولسشیر گفت می‌داند که راشفورد مصدوم بوده، اما با این وجود باز هم او را به زمین فرستاده است. حالا راشفورد تا ۳ ماه مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند.

مهاجم سابق آرسنال با انتقاد از آنچه خودخواهی سولسشیر دانست، بیان کرد: سولسشیر زیر فشار است و هواداران از او می‌خواهند منچسریونایتد را به جایگاهی که قبلا داشته بازگرداند و به همین دلیل او پیش از این که شرایط بازیکنانش را در نظر بگیرد، به خودش فکر می‌کند. سولسشیر اولویت را با خودش دانست تا با سلامتی راشفورد.

رایت در ادامه گفت: اکنون یکی از متعهدترین و کلیدی‌ترین بازیکنان منچستریونایتد با آسیب دیدگی اش دیگر در دسترس نیست و سولسشیر مقصر این اتفاق است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید