انتقاد تند مشاور فرمانده سپاه از دولت روحانی

  • سیاسی
  • جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۵۴
    کد خبر :894551
انتقاد تند مشاور فرمانده سپاه از دولت روحانی

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور محرومیت زدایی گفت: امسال با روی کارآمدن دولت سیزدهم و رئیس جمهور آیت الله رئیسی شاخص های اقتصادی ایران درصد بالایی رشد یافته است.

سردار حمید اباذری پنجشنبه شب در یادواره ۲۴ شهید محله نوروز آباد شهرستان گناوه افزود: این ممکلت و مردم اجر پایداری خود را خواهند دید و دشمنان از جمله آمریکا فرو خواهد پاشید.

وی اظهارداشت: امروز چون مردم دربرابر دشمن مقاومت و ایستادگی کردند و دست از آرمان ها و امام و رهبرشان برنداشتند، خداوند نصرت عطا خواهد کرد.

مشاور فرمانده سپاه گفت: کشوری که معادن و ثروت های زیادی دارد در دو دولت قبل فقط معطل برجام ماند و مردم را در حالی که حقشان نبود، خسته کردند.

اباذزی افزود: در شروع دولت قبل جزو ۱۶ قدرت اقتصادی دنیا بودیم ،اما با فریب لبخند غربی‌ها و قهقهه دولت قبل در برابر آنها جایگاه قدرتمان به ۲۴ تنزل پیدا کرد.

جانشین سابق دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع بیان کرد: امسال با روی کارآمدن دولت سیزدهم و رئیس جمهور آیت الله رئیسی شاخص های اقتصادی ایران درصد بالایی رشد یافته است.

وی گفت: این دولت همچنان که درحال رشد افزایش شاخص های اقتصادی است و به گفته آیت الله رئیسی، دولت سیزده ماهانه ۱۰ هزار میلیاردتومان بدهی دولت قبلی را پرداخت می‌کند.

اباذری افزود: دولت سیزدهم در یک قلم ۳۰ هزار میلیاردتومان به آب روستایی اختصاص داده است تا مشکل آنها حل شود اما در دولت قبل چنین کارهایی انجام ندادند.

وی به سرنوشت کشورهایی نظیر اوکراین که در دامن غرب افتادند اشاره کرد و گفت: بخاطر خوش رقص هایی که مقام‌های آن کشور به غربی ها کرد اکنون تنها و وامانده شدند و اروپا و آمریکا آنها را تنها گذاشتند.

اباذری با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای کشور ازجمله شهرستان گناوه بیان کرد: به برکت خون شهدا اکنون کشور به رغم توطئه و تلاش های امپراطور رسانه ای در حد اعلا است و هر روز شاهد پیشرفت و موفقیت های عظیمی هستیم.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به برکت خون شهدا و آرمان های امام راحل و وجود رهبر فرزانه انقلاب هیچ کشوری در دنیا جرات ندارد به ما چپ نگاه کند.

به گزارش ایرنا ، اباذری گفت: ایران امروز با ۴۳ سال بمباران رسانه ای و بزرگترین تحریم ها، ابرقدرت شده است زیراکه به شرق و غرب نه گفتیم و روی پای خودمان ایستادیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید