انتشار تصویر رندر گوشی موتورولا با طرح ThinkPad لنوو

    کد خبر :960612

شرکت موتورولا زیربرند لنوو بوده و هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین بزودی باید شاهد معرفی گوشی موتورولا با طرح ThinkPad لنوو باشیم.

بازتاب-آیا همیشه به دنبال همان طراحی فیبر کربنی لپ تاپ لنوو  ThinkPad در گوشی هستید؟ خوب ممکن است به زودی خوش شانس باشید زیرا تصاویر لو رفته از “ThinkPhone by Motorola” در The Tech Outlook  یک گوشی با استایل دقیق فیبر کربنی لپ تاپ‌های ThinkPad لنوو را نشان می‌دهد. لنوو مالک موتورولا حتی از فونت سنتی ThinkPad در ThinkPhone استفاده می‌کند.

مشخصات فاش شده نشان می‌دهد که ThinkPhone از تراشه کوالکام  Snapdragon 8 Plus Gen 1 با 8 یا 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی قدرت می‌گیرد. این جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 نیست که به‌تازگی در دستگاه‌های جدید ظاهر شده است، اما همان تراشه‌ای که در ماه می معرفی شد و از آن زمان تاکنون در گوشی‌های آنر، اوپو و شیائومی به کار گرفته شد.

گوشی موتورولا

موتورولا درصدد است این محصول لنوو را در قالب گوشی عملی سازد و از این باید شاهد مدلی باشیم که مشخصات کلیدی قابل توجهی دارد. در سوی دیگر با شروع طراحی، موتورولا ThinkPhone دارای فرم کمی فشرده است. سه دکمه در لبه سمت راست وجود دارد در حالی که یک دکمه اضافی با رنگ قرمز در سمت چپ بالای دستگاه قرار دارد. پنل پشتی دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل بوده که سنسورهای 50 مگاپیکسلی، 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED را دربرمی‌گیرد. همچنین دارای نوارهای مورب است و طبق گزارش به بدنه فیبرکربنی آن چسبیده است. یکی از تصاویر نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند IP68 داشته و در برابر گرد و غبار و آب مقاوم خواهد بود.

موتورولا  ThinkPhone دارای یک حفره دوربین سلفی در وسط نمایشگر است. به نظر می‌رسد که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی POLED با رزولوشن 1800 در 2400 پیکسل، نرخ نوسازی 144 هرتز، حداکثر روشنایی 1200 نیت و پشتیبانی از HDR+ باشد. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر هم است.

موتورولا ThinkPhone با ویژگی «آماده برای» برای همکاری چند صفحه نمایش ارائه می‌شود. این گوشی با یک شارژر 68 واتی Type-Cدیده شده که احتمالاً باتری 5000 میلی آمپرساعتی هم دارد. طبق گزارش‌ها، این دستگاه از شارژ بی سیم 15 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود سایر مشخصات اصلی موتورولا ThinkPhone شامل پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 و حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید