انتشار تصویر رندر شده آئودی Q7 2025 با طراحی متحول شده

    کد خبر :968514
آئودی Q7 2025

به جرات می‌توان آئودی را از برندهای موفق خودرو دانست که هر سال محصولاتی هیجان انگیز و پرآپشن با نوآوری‌های روز دنیا به نمایش می‌گذارد. اکنون تصویر رندر آئودی Q7 2025 منتشر شده که اگر چنین طرحی مورد استفاده قرار گیرد با مدلی خیره کننده رو به رو خواهیم شد.

بازتاب-این محصول آئودی تا سال 2025 وارد بازار نخواهد شد و از آنجایی که چند سال تا رونمایی و عرضه آن فاصله داریم، بی‌شک با معیارهای همان سال از راه خواهد رسید و قیمت کمی هم نخواهد داشت. طبق رندرهای دیجیتالی تازه انتشاریافته، Q7 2025 خودرو ساده‌ای نیست و از بدنه تنومندی بهره می‌برد و نظر هر فردی را به خود جلب خواهد کرد.

انتظار داریم آخرین مدل Q7 باشد که با پیشرانه احتراقی عرضه خواهد شد و مدل پلاگین هیبریدی هم خواهد داشت. آئودی سعی دارد طراحی این مدل را با ظرافت بیشتری همراه سازد که در کنار بدنه پهن‌تر جلوه ظاهری جذابی بدست خواهد آورد.

آئودی Q7 2025

نسل سوم شاسی بلند میان سایز آئودی تغییرات بزرگی در داخل و خارج خواهد داشت. همچنین شاسی و سیستم تعلیق هم تغییراتی پیدا می‌کند. این مدل با هندلینگ لذت‌بخش خود میان مدل‌های رقیبی چون بی ام و X5 و مرسدس بنز GLE قرار گیرد.

نسل فعلی سال 2015 معرفی شد و سال 2020 نیز یک مدل بروزرسانی شده پیدا کرد. بنابراین داشتن فاصله میان نسل دوم و سوم نشان خواهد داد که تغییرات بزرگی در کار است. تغییراتی که نسل بعدی Q7 پیدا خواهد کرد تکاملی است و این یعنی در طراحی بیرونی و داخلی تغییرات بزرگی قابل مشاهده خواهد بود که سنخیتی با نسل فعلی ندارد.

رندرهای منتشر شده نیز برگرفته از شاسی بلند e-tron هستند. در بخش پیشرانه انتظار داریم موتور 2.0 لیتری چهار توربو 252 اسب بخاری را مشاهده کنیم و البته یک موتور 3.0 لیتری توربوشارژ شش سیلندر 335 اسب بخاری هم وجود خواهد داشت. اگر یک موتور الکتریکی به پیشرانه احتراقی افزوده شود، عملکرد بهتری را شاهد خواهیم بود. در حال حاضر آئودی SQ7 با پیشرانه 4.0 لیتری توربودوقلو هشت سیلندر 500 اسب بخار قدرت ارائه می‌دهد.

 آئودی Q7 2025

آئودی Q7 2025 همچنین با پیشرانه‌های پلاگین هیبریدی نیز عرضه خواهد شد. در حال حاضر دو دستگاه از این نوع وجود دارد، هر دو بر اساس موتور V6 و همراه با یک بسته باتری 17.5 کیلووات ساعتی هستند. یکی از آنها 376 اسب بخار قدرت دارد، در حالی که دیگری 450 اسب بخار. انتظار داریم نسل بعدی راندمان حرکتی بهتری داشته و در کنار طراحی بهبودیافته یک مدل شگفت انگیز باشد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید