انتشار تصویر تیزری از نسخه N پرفورمنس هیوندا کنا 2022

  • خودرو
  • جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۰:۰۹
    کد خبر :792432

شرکت هیوندا در نظر دارد نسخه N از کراس اوور کنا 2022 را معرفی کند. خودرویی که چهره تهاجمی‌تر داشته و مشخصات فنی قابل توجهی هم برای آن در نظر گرفته شده تا به عنوان مدلی هات راهی بازار شود. هیوندا قصد داشته مدل موردبحث را بزودی رونمایی کند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_  هیوندا در نظر دارد بزودی نسخه N یا همان عملکرد بالا کنا را معرفی کند. این نسخه در واقع همان مدل 2022 کنا بوده که کراس اووری محبوب محسوب شده و ویژگی‌های برجسته برای آن تدارک دیده شد.

گفتنی ست که کنا N 2022 دارای چهره اسپرت بوده و با ویژگی‌های در خور توجه راهی بازار می‌شود. هیوندا سعی کرده در طراحی این نسخه با عملکرد بالا از جلوپنجره تهاجمی بهره گیرد و جلوه زیبایی به آن نیز بخشیده است. انتظار داریم برخی بخش‌ها چون آینه بغل و برخی دیگر به رنگ مشکی باشد تا ظاهری اسپرت‌تر به این مدل بخشیده شود.

کنا 2022 نسخه N دارای اسپویلر عقب مشکی با یک چراغ مثلثی است و باقی موارد تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. همچنین خطوط قرمز رنگی هم در قسمت زیرین بدنه به کار گرفته شده تا تریم اسپرتی به نظر برسد.

انتظار داریم کنا N با پیشرانه 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو 278 اسب بخاری با سیستم دو چرخ جلو یا چهار چرخ محرک راهی بازار شود. به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی باید تا رویداد رونمایی این کراس اوور هات و قدرتمند هیوندا منتظر ماند.

متاسفانه هنوز تاریخ رسمی رونمایی این مدل مشخص نشده و باید انتظار کشید تا جزئیات کاملی در اختیار قرار گیرد.

منبع

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید