امید پورتو به درخشش طارمی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۱۰
    کد خبر :946520
طارمی

در چارچوب دیدارهای هفته چهارم فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا در گروه B، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در فهرست بازیکنان خود دارد از دقایقی قبل در ورزشگاه بایر آرنا به مصاف بایر لورکوزن و یاران سردار آزمون رفت.

مهدی طارمی پس از اینکه در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یک مسابقه را به دلیل محرومیت از دست داد و در دو دیدار مقابل اتلتیکو مادرید و بایر لورکوزن به میدان رفته بود، امشب هم در دیدار برابر یاران آزمون در ترکیب پورتو قرار گرفته است.

ستاره ایرانی پورتو که هفته گذشته در دیدار رفت مقابل بایر لورکوزن، بیشترین نقش را در کسب پیروزی دو بر صفر پورتو داشت و پاس هر دو گل تیمش را داده بود، امشب هم امیدوار است نمایش درخشانی در ورزشگاه بایر آرنا داشته باشد.مهدی طارمی در پنج مسابقه اخیر پورتو در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا، دو گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل داده و امشب هم سعی دارد همین روند تاثیرگذار در بردهای تیمش را ادامه بدهد.

تیم فوتبال پورتو با یک پیروزی و دو شکست در سه دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا، ۳ امتیاز کسب کرده و در رتبه سوم جدول گروه B این رقابت‌ها قرار گرفته که در صورت برتری مقابل بایر لورکوزن، احتمال دارد به رده دوم صعود کند و جای اتلتیکو مادرید را بگیرد.

دیدارتیم های بایرلورکوزن و پورتو تا دقیقه 38 با نتیجه 1 بر صفر به نفع یاران طارمی در جریان است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید