امری: به تیمم افتخار می‌‌کنم/ شکست چلسی در فینال کار سختی است

  • ورزشی
  • جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۳۶
    کد خبر :535381

سرمربی آرسنال نمایش فوق‌العاده شاگردانش را در شب صعودشان به فینال لیگ اروپا ستود.

اونای امری پس از پیروزی 4 بر 2 شب گذشته (پنجشنبه) آرسنال در خانه والنسیا که باعث شد این تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی با نتیجه 7 بر 3 پیروز و راهی فینال لیگ اروپا شود، روحیه و ذهنیت مناسب مردانش در خانه حریف را دلیل موفقیت توپچی‌ها دانست.

آرسنال که برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از طریق قرار گرفتن در جمع 4 تیم بالای جدول لیگ برتر انگلیس شانس کمی داشت، حالا می‌تواند به غلبه بر چلسی در فینال لیگ اروپا، این سهمیه را کسب کند، فینالی که 29 می (8 خرداد) در شهر باکو برگزار می‌شود.

امری در نشست خبری پس از بازی آرسنال و والنسیا به خبرنگاران گفت: با اعتماد به نفس پا به میدان گذاشتیم. دو گزینه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشتیم، یکی لیگ برتر بود که آن را از دست دادیم و حالا در لیگ اروپا شانس دیگری داریم. بعد از آنکه شانس‌مان در لیگ برتر از دست رفت، خودمان را از نظر ذهنی تقویت و آماده کردیم تا تمرکزمان را روی کسب سهمیه از طریق لیگ اروپا بگذاریم. می‌دانستیم باید شدیداً کار و تلاش کنیم.

سرمربی اسپانیایی آرسنال افزود: به هدفی که می‌خواستیم رسیدیم و حالا می‌توانیم به بازیکنان‌مان، به کاری که انجام دادیم و به هواداران‌مان افتخار کنیم. کار اما هنوز تمام نشده است. فینال هنوز مانده است. خوشحالیم که فینالیست شده‌ایم اما بردن آن مسابقه کار سختی خواهد بود.

اوبامیانگ، مهاجم گابنی آرسنال که هت‌تریک کرد و همتای فرانسوی او الکساندر لاکازات، در تمامی رقابت‌های این فصل مجموعاً 48 گل زده‌‌اند.

امری در تمجید از زوج تهاجمی تیمش که در فاز دفاعی هم به توپچی‌ها کمک کردند، اظهار داشت: به بازیکنانم افتخار می‌‌کنم. بازیکنان بزرگ می‌توانند مهاجمان خوبی باشند اما وقتی که شما آنقدر تعهد دارید که نسبت به کمک به تیم‌تان در فاز دفاعی هم احساس مسئولیت می‌کنید، این حیرت‌آور است. قبل از بازی، در هتل با بازیکنان‌مان صحبت کردیم. اینکه باید قدر فرصتی که داریم را بدانیم، اینکه تجربه بزرگی داریم کسب می‌کنیم، باید متحد بمانیم و بهترین بازی‌مان را ارائه کنیم و بازیکنان هم به این موارد عمل کردند.

این چهارمین باری است که اونای امری تیم تحت هدایتش را به فینال لیگ اروپا می‌رساند. او در فاصله سال‌های 2013 تا 2014 سه بار متوالی با سویا قهرمان این رقابت‌ها شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید