افشای رسوایی جنسی نماینده ارشد کنگره آمریکا

    کد خبر :797279

نماینده ایالت فلوریدا و طرفدار سرسخت دونالد ترامپ در کنگره آمریکا متهم به فساد اخلاقی شد.

روزنامه نیویورک تایمز روز سه شنبه و به نقل از سه منبع گزارش داد، «مت گائتز» (Matt Gaetz) نماینده جمهوری خواه از ایالت فلوریدای آمریکا که شدیدا طرفدار «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین این کشور است توسط وزارت دادگستری درباره روابط نامشروعی که گفته می‌شود دو سال قبل با یک دختر هفده ساله زیرسن قانونی داشته تحت بازرسی قرار گرفته است.

این نماینده جمهوری خواه هنوز رسما متهم نشده است و همه این ادعا‌ها را رد می‌کند. وی گفته است «هیچ یک از بخش‌های این ادعا‌ها علیه من درست نیست.»

مت گائتز روز سه شنبه در گفتگو با فاکس نیوز نیز بار دیگر این اتهامات را رد کرد و گفت «این ادعای وحشتناک دروغی بیش نیست.»وی گفت «به نظر من افرادی در وزارت دادگستری هستند که تلاش دارند به رفتار‌های من در دوره‌ای که ازدواج نکرده بودم جنبه جنایی دهند.»

بر اساس این گزارش، مطابق قوانین متعدد فدرال، پرداخت کردن پول به افراد زیر هجده سال به منظور برقراری رابطه جنسی، امری غیرقانونی است.

بر اساس گفته‌های منابع، تحقیقات درباره این نماینده در دوره ویلیام بار دادستان سابق کل آمریکا و در اواخر دوره ریاست جمهوری ترامپ شروع شد.

گائتز ادعا می‌کند این اتهامات بخشی از تلاش وزارت دادگستری برای اخاذی و ارعاب خانواده وی می‌باشد. وی به آکسیوس گفت «آن‌ها در تلاش برای اخاذی ۲۵ میلیون دلاری از خانواده من در قبال پایان دادن به این پرونده دست دارند.»

رسوایی‌های جنسی مقامات رده بالای آمریکا؛ از شدت فساد اخلاقی در سیستم حاکم بر این کشور حکایت دارد. مقامات آمریکایی پرونده اخلاقی سیاهی دارند. با نگاهی گذرا به تیتر رسانه‌های خبری، با موارد بی شماری از اتهامات جنسی علیه این مقامات روبه رو خواهید شد. چندین عضو کنگره آمریکا در پی برملا شدن جرائم جنسی خود که کودک آزاری، تعرض و سوء رفتار جنسی با زنان را شامل می‌شود، از مقام خود استعفا کرده و یک تن از آن‌ها حتی دست به خودکشی زده است.

منبع:صداوسیما

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید