افزایش قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای خردادماه

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۲۸
    کد خبر :716484

به گزارش بازتاب به نقل از ایسنا، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه طبق مصوبه اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شهر تهران که به تایید شورای اسلامی شهر تهران و فرمانداری تهران رسید همانند سنوات گذشته باید از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری این تغییرات برابر مصوبه ابلاغ شده اعمال می‌شد، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا این افزایش قیمت بر خلاف سال‌های قبل با کمی تاخیر از روز پنجشنبه (اول خرداد ماه) اعمال می شود.

نوبخت درباره افزایش قیمت بلیت مترو اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران قیمت‌ بلیت‌ مترو برای بلیت تک سفره۱۵۰۰ تومان ، تک سفره حومه ۱۷۰۰تومان، تک سفره هشتگرد۵۰۰۰ تومان و تک سفره فرودگاه امام خمینی (ره)همانند سال گذشته بدون افزایش ۹۰۰۰ تومان تعیین شده است.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ادامه گفت: افرادی که از خطوط حومه‌ای استفاده می‌کنند باید در ایستگاه مبدا بلیت تک سفره حومه، هشتگرد و فرودگاه را تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه مسافران خط حومه‌ای باید برای استفاده از مترو بلیت مخصوص تهیه کنند،اظهارکرد: ناحیه‌بندی خط حومه‌ای تهران (صادقیه) – کرج – گلشهر نیز همانند خطوط درون شهری انجام شده است و شهروندانی که مسافت‌های کوتاه‌تری از مترو استفاده می‌کنند می توانند با استفاده از بلیت‌های مبلغ‌دار از تخفیف بیشتری استفاده و هزینه کمتری را پرداخت کنند.

بنا براعلام روابط عمومی مترو، مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان گفت: امسال هم همانند سال گذشته کارت بلیت اقشار خاص با تخفیف‌های مصوب شده ارایه می‌شود و سقف مبلغ قابل شارژ در این کارت بلیت‌ها با دو برابر افزایش از ۱۵۰ هزارتومان به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید