افتادن تیر چراغ برق روی پراید/ راننده جان سالم به در برد / تصاویر

    کد خبر :802715
افتادن تیر چراغ برق روی پراید

رئیس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید پراید با تیر چراغ برق در محدوده بزرگراه آزادگان و تخریب پراید در این حادثه خبر داد.

سرهنگ محمد باقرپور با اعلام خبر تصادف شدید پراید با تیر چراغ برق در محدوده بزرگراه آزادگان، در تشریح این خبر اظهار کرد: مقارن ساعت 19 روز گذشته (28 فروردین) یک دستگاه خودروی سواری پراید حین تردد در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان لاین کندرو (خروجی فیروز بهرام) به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله‌نقلیه و سرعت زیاد ناگهان از مسیر خود خارج شد.

رئیس منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: راننده پراید پس از آنکه نتوانست خودروی خود را کنترل کند، تیر چراغ برق را مقابل خود دید و پس از برخورد شدید با تیر چراغ برق در نهایت متوقف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شدت این تصادف به حدی بوده که تیر چراغ برق بر روی خودرو افتاده و پس از متلاشی کردن این پراید، از آن سمت بر روی دیوار افتاده و همین دیوار باعث شده که از شدت تخریب پراید کاسته شود و راننده جان سالم بدر ببرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ وی خاطرنشان کرد: با حضور عوامل اورژانس در محل، راننده آسیب‌دیده پراید، در همان محل مداوا شد همچنین عوامل شرکت برق منطقه‌ای تهران نیز در موقعیت حاضر شدند و نسبت به رفع خطرات احتمالی اقدام کردند.

باقرپور از رانندگان خودروها خواست پیش از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و هیچگاه با خستگی و خواب‌آلودگی اقدام به رانندگی در سطح معابر نکرده و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جداً خودداری کنند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید