اعلام دلایل عدم عرضه اولیه زر ماکارون از سوی مدیرعامل این شرکت

    کد خبر :719413

 

مدیر عامل زرماکارون افزایش نرخ محصول وشفاف سازی آن در کدال را دلیل تعویق عرضه اولیه  این شرکت اعلام کرد.

محسن امینی افزایش قیمت ماکارونی در بازار را  باعث تعویق در عرضه اولیه دانست و گفت : این افزایش قیمت در کدال ابهاماتی ایجاد می‌کرد وباید اطلاعات آن اصلاح می‌شد .

وی با اشاره به اینکه پس از انجام این اقدمات عرضه اولیه غزر انجام خواهد شد افزود: زمان بعدی عرضه اولیه باید توسط مدیران شرکت بورس باید اعلام شود و ما هم از زمان آن اطلاعی نداریم.

امینی در حاشیه بازدید خبرنگاران از خطوط تولیدی زرماکارون ، سود تقسیمی امسال این شرکت را 143 تومان به ازای هر سهم اعلام کرد و گفت :مجمع عمومی شرکت پس از ورود به بورس برگزار می شود.

مدیر عامل زرماکارونافزود :در حال حاضر 50 میلیارد تومان از سهام شرکت در قالب سهام ترجیهی به تعدادی از کارکنان هلدینگ زر به صورت رایگان تخصیص داده شد.

 

وی همچنین درباره ورود زیرمجموعه های هلدینگ زر به بازار سرمایه تصریح کرد : با همکاری سازمان بورس تمامی شرکت‌های گروه صنعتی زر وارد بورس خواهند شد.

به گفته امینی سیاست زر ماکارون ، صادرات منسجم و قدرتمند است و محدود به کشورهای همسایه و منطقه نمی‌شود بلکه، نگاه این شرکت به بازارهای جهانی و کشورهایی است که تولیدکننده ماکارونی و پاستا هستند.

مدیرعامل زرماکارون افزود :در حال حاضر  به 80 کشور از جمله آلمان و انگلیس محصول صادر می‌کنیم.

وی همپنین  با اشاره به تامین ماشین آلات به روز از اروپا در شرایط تحریم گفت : در هر شرایطی توانستیم نیازهای خط تولید را تامین و صادرات خود را ادامه دهیم به طوری که حتی برای ادامه و افزایش صادرات برند محصول را هم تغییر می‌دهیم.

امینی احتمال افزایش سرمایه در شرکت زر را منوط به موافقت  مجمع دانست .

 

 

در ادامه  رضا مشهدی زاده، معاون مالی شرکت زرماکارون ، پذیرش زر ماکارون در بورس، مدت زمان زیادی طول کشید. که دلیل این امر آشنایی ناکافی سازمان بورس از صنعتی که شرکت‌هایی مانند زر ماکارون در آن فعال می‌باشند، است.

مدیر مالی هلدینگ زر ماکارون به تامین مبلغ افزایش سرمایه از محل مطالبات سهام‌داران، اشاره کرد و گفت: محصولات این شرکت ارزان‌ترین کالا در سبد غذایی خانوار  است.

وی افزود: این شرکت توسعه محور بوده و امروزه چرخه تولید و تامین را به صورت کامل داراست، توسعه گروه زر به صورت پیوسته وجود داشته و با ورود به بورس و تزریق منابع ظرفیت تولید این شرکت طی ٢٤ ساعت به ٢٥٠٠ تن خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید