اعلام تاریخ برگزاری اولین مجمع عمومی کانون روابط عمومی خانه تئاتر

    کد خبر :664450
اعلام تاریخ برگزاری اولین مجمع عمومی کانون روابط عمومی خانه تئاتر

اولین مجمع عمومی کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر در تاریخ ۱۴ دی در خانه تئاتر برگزار می‌شود.

 

روابط عمومی این کانون، طی جلسات برگزاری توسط اعضای هیأت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر و بازنگری بر آیین نامه این کانون، نخستین مجمع عمومی این کانون ۱۴ دی، ساعت ۱۷ در محل خانه تئاتر جدید به آدرس خیابان نجات اللهی (ویلا)، خیابان سمیه، پلاک ۲۶۰ در سالن جوانمرد برگزار می شود.

 

ضمنا فعالان حوزه روابط عمومی، رسانه و تبلیغات تئاتر می توانند تا تاریخ ۱۴ دی با مراجعه به سایت خانه تئاتر به آدرس www.theaterforum.ir جهت عضویت اقدام کنند و مدارک خود را همزمان با حضور در مجمع عمومی برای بررسی به خانه تئاتر تحویل دهند.

 

همچنین دومین جلسه‌ داخلی کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر خانه تئاتر ۲۶ آذر برگزار شد و طی این جلسه با انصراف الهه حاجی زاده به عنوان بازرس علی البدل و با عدم حضور محمد جعفریان برای قرعه کشی، مریم شریعتی به عنوان عضو علی البدل دوم و محمدرضا ایمانیان به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

 

انتخابات کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر خانه تئاتر، مورخ ۲۳ آبان در محل خانه تئاتر سالن مهین اسکویی برگزار شد که سارا حدادی، ایلیا شمس، محمد وفایی، امیر پارساییان مهر و زینب لک به عنوان اعضای هیأت مدیره و امیر قالیچی به عنوان عضو علی البدل هیأت مدیره و مریم رودبارانی به عنوان بازرس این کانون انتخاب شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید