اعدام برای چوپان هفت تیرکش / او در تهران غوغا به پا کرد

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ۹:۰۰
    کد خبر :669043

مرد چوپان که پیک موتوری صرافی را با شلیک گلوله کشته بود، دیروز با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

 

شاهین 40 ساله عصر بیست و هشتم اسفند سال ۹۶ با شلیک گلوله مقابل صرافی در یکی از خیابان های نزدیک بازار تهران ،پیک‌موتوری ۵۸ ساله صرافی به نام هوشنگ را کشت، از طریق فیلم های ضبط شده در دوربین مداربسته صرافی ردیابی و بازداشت شد.

 

وی انگیزه شلیک خونین را اختلاف حساب میلیونی با صاحب صرافی به نام فرشید که خواهرزاده هوشنگ بود برشمرد.

 

قاتل هفته گذشته در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند.

 

شاهین گفت: سال ها قبل چوپان بودم اما برای گوسفندانم چوپان گرفتم و به تهران آمدم که با فرشید که صاحب صرافی بود آشنا شدم.من دلار می خریدم و می فروختم اما یک بار ضرر کردم. همان موقع تصمیم گرفتم به شهرستان برگردم و بار دیگر گوسفند بخرم اما فرشید از من خواست تا پول هایم را دلار بخرم و به او بدهم. او سرم کلاه گذاشت و 100هزار دلار از من گرفت و فرار کرد.

 

به گزارش رکنا ،وی ادامه داد: به همین دلیل سراغ دایی اش رفتم و از او خواستم با خواهرزاده اش صحبت کند و پول هایم را بدهد اما او مخفیگاه فرشید را لو نمی داد.آخرین بار برای ترساندن هوشنگ با اسلحه ای که چند روز قبل به مبلغ دو میلیون تومان خریده بودم به او شلیک کردم اما من واقعا قصد کشتن او را نداشتم.

 

این مرد در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: من قتل را قبول دارم و می‌دانم اشتباه کرده‌ام به همین دلیل به مرگم راضی هستم .

 

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و دیروز وی را با قصاص محکوم کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید