اعتراف باند سارقان احشام به قتل پیرمرد کرهرودی

  • حوادث
  • دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۰۲
    کد خبر :667882

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای یک باند سرقت احشام و اعتراف یکی از آنان به قتل پیرمرد کرهرودی خبر داد.

 

براساس اعلام پلیس، سرهنگ”محمود خلجی” در این‌باره گفت: در روزهای پایانی آذرماه امسال با اعلام گزارشی از آتش گرفتن خانه باغی در یک دامداری در یکی از جاده های روستایی شهرستان و پیدا شدن جسد فرد دامدار که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، تحقیقات تخصصی کاراگاهان پلیس آگاهی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان اراک برای بررسی موضوع آغاز شد.

 

وی افزود: در بررسی های مقدماتی مشخص شد که دو راس گاو از محل دامداری سرقت شده که بلافاصله با اقدامات تخصصی پلیس، در مدت زمانی کوتاهی سارقان احشام که سه جوان ساکن یکی از محله های اراک بودند، شناسایی و در عملیات ماموران کلانتری 16 اراک دستگیر شدند.

 

این مقام انتظامی اضافه کرد: با توجه به اینکه شواهد اولیه حاکی از دست داشتن این افراد در قتل فرد دامدار داشت و با توجه به عدم اعتراف دستگیرشدگان به این قتل، این افراد برای تحقیقات تخصصی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفتند.

 

به گزارش ایسنا ،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد:‌ در مراحل تحقیقات پلیس افراد دستگیر شده به غیر از سرقت از دامداری، به سرقت 8 راس دام در شهرستان اراک، سرقت یک دستگاه خودروی پراید در اراک و سرقت به عنف طلاجات و وجه نقد در یکی از شهرهای شمالی کشور نیز اعتراف کردند.

 

وی ادامه داد: سرانجام با تکمیل تحقیقات و به دست آمدن اسناد و مدارک لازم، یکی از اعضای این باند به قتل پیرمرد کرهرودی اعتراف کرد.

 

سرهنگ خلجی خاطر نشان کرد: با توجه به اخذ اقرار تمامی دستگیرشدگان، صحنه قتل بازسازی شد و هر سه نفر با تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید