اعتراف امری به اشتباهش برای تردید در خریدن محمد صلاح

    کد خبر :454455

سرمربی آرسنال درباره اینکه چرا فرصت خرید ستاره مصری حال حاضر لیورپول را از دست داد توضیح داد.

به گزارش تسنیم ، در آستانه مصاف امروز (شنبه) تیم‌های فوتبال آرسنال و لیورپول در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، اونای امری، سرمربی توپچی‌ها اعتراف کرد که در زمان مربیگری‌اش در پاری‌سن‌ژرمن این شانس را داشت که محمد صلاح را به خدمت بگیرد اما تردید‌هایی که درباره این بازیکن مصری داشت باعث شد در خرید او تعلل کند و در نهایت این ستاره وقت تیم فوتبال رم را از دست بدهد.

صلاح که فصل گذشته برترین گلزن و برترین بازیکن لیگ برتر انگلیس شد، تا بستان سال 2017 با قراردادی به ارزش 36 میلیون پوند از رم راهی لیورپول شد و با درخششی که در این تیم داشت، سبب شد امری حسرت از دست دادن فرصت جذب این بازیکن 26 ساله را بخورد.

سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها درباره صلاح که در این فصل هم 15 گل برای لیورپول زده است و امشب در مصاف با شاگردان او هم فرصت ارتقای آمار گلزنی‌اش را دارد، گفت: ما در پاری‌سن‌ژرمن درباره امکان خرید صلاح صحبت کردیم. آن زمان او در رم بازی می‌کردم. ما یکسری نگرانی‌ها درباره او داشتیم و بعدش هم که او با لیورپول قرارداد بست. آن نگرانی‌ها اما حالا برطرف شده است. حالا وقتی صحبت از صلاح است، از بازیکنی حرف می‌زنید که یکی از 5 فوتبالیست برتر دنیا محسوب می‌شود.

امری ادامه داد: من امروز می‌توانم به شما بگویم که اگر آن موقع ما شانس خرید صلاح را داشتیم، الان دارنده یکی از 5 بازیکن برتر دنیا بودیم.

امری در پاسخ به این سؤال که تردیدش برای خرید صلاح به چه علت بوده است، اذعان داشت: من نگران این موضوع بودم که آیا او در یک تیم بزرگ مانند پاری‌سن‌ژرمن هم می‌تواند خوب بازی کند یا نه.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید