اعتراض شدید آلکنو به شرایط میزبانی ایتالیا

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۴۹
    کد خبر :813624
اعتراض شدید آلکنو به شرایط میزبانی ایتالیا

سرمربی روسی والیبال ایران به شرایط میزبانی ایتالیا اعتراض کرد.

با اعلام امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی ایران، وضعیت میزبانی ایتالیا اصلا رضایت‌بخش نیست اما چه تیم ایران , چه سایر تیم‌های شرکت‌کننده چاره‌ای جز پذیرش موضوع و کنار آمدن با شرایط ندارند. ضمن اینکه خود ایتالیایی‌ها هم در پی اعتراض‌های وارده در حال رفع کاستی‌ها هستند و می‌شود پیش‌بینی کرد که تا دو سه روز آینده شرایط کم‌کم‌ جا بیفتد.

«ضعف میزبانی و اعتراض به‌ جای خود، ولی نباید از اصل موضوع که تمرین و آمادگی است فاصله بگیریم.» خوش‌خبر با نقل این جمله از سرمربی تیم ملی افزود: آلکنو اگرچه مثل سایر سرمربیان به شرایط معترض است ولی سعی دارد جنبه‌های منفی میزبانی ایتالیا را از ذهن بازیکنان دور کند و بر تمرکز ذهنی تیم روی تمرینات و آماده‌سازی تاکید دارد. البته با آغاز تمرینات در ریمینی همین اتفاق هم افتاد و تمرکز تیم کاملا به والیبال برگشت.

تیم ملی والیبال مردان ایران سه‌شنبه شب نخستین تمرین خود را در حباب لیگ ملت‌ها برگزار کرد.

به گفته خوش‌خبر، نتیجه دومین تست کرونای مرتضی شریفی هم منفی شده است.

به گزارش ایسنا، لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ والیبال در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. قرار است مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز شود و تا دوم تیر به مدت ۲۷ روز ادامه داشته باشد.

تیم ملی والیبال مردان ایران در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ به ترتیب به مصاف ژاپن، روسیه، هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان، آمریکا، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید