اظهارات نماینده مجلس درباره فوت دختر ١٢ ساله در تیراندازی پلیس/ سردار اشتری دستور رسیدگی داد

    کد خبر :962853
فوت دختر ١٢ ساله در تیراندازی پلیس

شلیک پلیس به یک خودرو در استان هرمزگان منجر به کشته شدن یک دختر ١٢ ساله به نام سهی شد.

احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در واکنش به فوت این دختر ١٢ ساله در جریان تیراندازی در تعقیب و گریز پلیس و قاچاقچیان گفت:

این اتفاق در یکی از جاده های بین شهری در غرب استان هرمزگان روی داد. نیروی انتظامی و خانواده این نوجوان هر دو درباره جزئیات حادثه ادعاهایی را مطرح می کنند.

نیروی انتظامی می گوید ماموران در ایست بازرسی در جاده، به خودرو مشکوک شدند و بعد از دستور ایست،‌ به سمت آن شلیک کردند.

دستگاههای مسؤول موظفند تا ابعاد قضیه را روشن و با هر کسی در هر جایگاهی که این قصور را انجام داده، برخورد قاطع کنند و از مردم دادخواهی و عذرخواهی شود.

باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند.

در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.

فرمانده انتظامی کل دستور رسیدگی داد

فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه‌ای را درخصوص رسیدگی و پیگیری پرونده فوت یکی از سرنشین های خودرو که در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز پلیس در شهر بستک استان هرمزگان مورد اصابت قرار گرفته بود صادر کرد.

سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم مرحومه دستور ویژه ای را درخصوص رسیدگی و پیگیری فوری فوت دختر خانم اهل بستک که دیروز در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز خودرو مشکوک در شهرستان بستک استان هرمزگان رخ داد، صادر و طی آن بازرسی کل فراجا را مامور رسیدگی به این پرونده کرده است.

به گزارش سایت پلیس، در این دستور تاکید شده است در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید