اطلاعاتی جدید از «آیپد پرو» اپل منتشر شد

    کد خبر :589581

بر اساس برخی گزارش های تایید نشده از شرکت اپل، به نظر می رسد قرار است آیپد پرو و آیپد جدید نسبت به نسخه های پیشین تغییراتی محسوس داشته باشند.

قرار است نسل بعدی آیپد پرو دارای دوربین سه گانه پشتی باشد و احتمالا آیپد معمولی نیز دارای یک سیستم دوربین دوتایی خواهد بود.

انتظار می رود اپل آیفون را با یک دوربین سه گانه پشتی منتشر کند و شایعات جدید حاکی از آن دارد که آیپدهای بعدی این شرکت نیز ممکن است چندین سیستم دوربین عقب داشته باشند. درواقع فقط آیفون نخواهد بود که چند دوربین خواهد داشت بلکه احتمالا آیپد پرو نیز با یک دوربین سه گانه همراه است در حالی که آیپد معمولی 10.2 اینچی ممکن است دارای سیستم دوربین دوتایی باشد.

به گزارش انتخاب،اپل اوایل امسال آیپد مینی و آیپد ایر خود را به روز کرد و انتظار می رود اواخر امسال برخی از به روزرسانی های اضافی را برای آیپد و آیپد پرو رونمایی کند که می تواند شامل سیستم های دوربین جدید باشد. این در حالی است که شایعه شده آیفون 11 نیز در اینده شرایطی مشابه خواهد داشت. بنابراین پیشبینی می شود آیپد نسل ششم می تواند با همان تنظیم دوربین دوتایی که مدل ال سی دی آیفون 11 را در اختیار دارد رونمایی شود.

در حالی که اپل در چند مدل اخیر آیفون ، سیستم دوربین دوتایی را معرفی کرده است ، آنها را به تبلت های خود منتقل نکرده است، بنابراین این تغییرات می تواند در حکم بخشی از تغییرات جاه طلبانه آیفون باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید