اسکوتر دونفره الکتریکی Squad معرفی شد/ وسیله نقلیه‌ای با باتری خورشیدی

    کد خبر :911030

محصول جدید شرکت Squad Mobility یک خودرو الکتریکی دونفره است که از باتری‌های خورشیدی بهره می‌برد. بنابراین افراد نباید برای شارژ آن به سراغ جایگاه شارژ یا پریز برق مراجعه کنند و بلکه در روز آفتابی به سادگی شارژ می‌شود.

بازتاب-  خودرو الکتریکی Squad که باید آن را یک اسکوتر دانست، به پنل‌های خورشیدی مجهز شده که در روز آفتابی می‌تواند باتری‌های این اسکوتر دو نفره را شارژ کند. علت نامیدن اتومبیل به Squad برگرفته از Solar Quad بوده و در سال 2023 با قیمت پایه 6250 یورویی راهی بازار اروپا می‌شود.

باید بیان داشت این یک خودرو الکتریکی جمع و جور با انرژی خورشیدی است که طراحی نسبتاً ساده‌ای دارد و به عنوان یک ماشین الکتریکی مقرون به صرفه شناخته می‌شود. پنجره‌های بزرگ، درهای قابل جابجایی، چرخ‌های شیک و یک پنل خورشیدی روی سقف در این خودرو دریافت خواهید کرد. باتری خورشیدی اجازه می‌دهد تا 20 کیلومتر در روز به حرکت دربیایید. این خودرو همچنین دارای باتری قابل تعویض بوده که به شما امکان می‌دهد برد را تا حدود 100 کیلومتر افزایش دهید. باتری Squad را می‌توان از پریزهای خانگی معمولی شارژ کرد.

فضای داخلی Squad بسیار ساده است، اما کابین دارای صفحه ابزار دیجیتال و همچنین یک سیستم کنترل آب و هوا هم می‌باشد. دو موتور الکتریکی عقب تا 5 اسب بخار قدرت دارند و حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعتی را ارائه می‌دهند. شرکت سازنده می‌گوید که در حال توسعه یک خودروی برقی چهار نفره با انرژی خورشیدی بوده، اما تاریخ رونمایی از مدل آینده مشخص نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید