اسکوتر برقی بوگاتی 9.0 رونمایی شد/ محصولی که چندان گران نیست

    کد خبر :921481
بوگاتی 9.0

بوگاتی به عنوان برند مطرح تولیدکننده سوپراسپرت های گران قیمت شناخته می شود اما به تازگی در اقدامی عجیب از اسکوتر برقی خود رونمایی کرده که نسبت به سایر محصولات آن گران نیست.

بازتاب- نام این محصول بوگاتی 9.0 بوده و می‌تواند به حداکثر سرعت 30 کیلومتربرساعت برسد. همچنین قابلیت تاشو داشته و با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی 35 کیلومتری را به حرکت دربیاید. بوگاتی این اسکوتر را با قیمتی بین 900 تا 1200 دلار به فروش می‌رساند.

اسکوتر برقی بوگاتی 9.0 رونمایی شد

بوگاتی به خاطر خودروهای لوکس فوق سریع و گران قیمتش شناخته شده است. این خودروساز فرانسوی دیر وارد بازار خودروهای دو چرخ شده است. بوگاتی 9.0 نقطه اوج همکاری بوگاتی با سازنده لوازم الکترونیکی Bytech محسوب می‌شود. بوگاتی 9.0 کوچک با طراحی سبک وزن، براق و تاشو بوده و وزن آن کمتر از 16 کیلوگرم اعلام شد و دارای قاب بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیم است.

اسکوتر برقی بوگاتی 9.0 از طراحی زیبایی برخوردار بوده و به جای استفاده باید در کلکسیون گذاشته شود. نقطه عطف این اسکوتر وجود یک چراغ با پرتوهای مونوگرامی با لوگو بوگاتی بوده که در قسمت عقب جای گرفت. در جلو نیز چراغ‌های LED تعبیه شده که نور قوی دارند.

بوگاتی 9.0 را می‌توان با استفاده از شارژر آن که بخشی از لوازم جانبی بوده شارژ کرد. یک قفل داخلی وجود دارد که هنگام تا کردن می‌توان اسکوتر را در حالت بسته قرار داد. لاستیک 9 اینچی بوگاتی 9.0 موجب تعلیق خوب شده و این اسکوتر برقی همچنین دارای سیستم ترمز دوگانه متشکل از ترمز دستی جلو و ABS الکترونیکی در عقب است. این محصول جدید بوگاتی را می‌توان در رنگ آبی یا مشکی خریداری کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید