اسپایک لی برای حرف‌هایش در دفاع از وودی آلن عذرخواهی کرد

    کد خبر :722654

 اسپایک لی نوشت: عمیقاً عذرخواهی می‌کنم. حرف‌هایم غلط بودند. نه می‌خواهم و نه می‌توانم هرگز آزار جنسی، تجاوز یا خشونت جنسی را تحمل کنم. چنین رفتاری موجب آسیب واقعی می‌شود که هرگز هم نمی‌توان اندک دیدش.

وی این سخنان را دیروز در توییتر منتشر کرد.

اسپایک لی قبلاً در مصاحبه‌ای با ایستگاه رادیو نیویورک سیتی درباره نظراتش در مورد نحوه برخورد با وودی آلن صحبت کرده بود.

او گفته بود: فقط می‌خواهم بگویم وودی آلن یک فیلمساز بزرگ بزرگ است و این کنسل کردن‌ها فقط برای وودی نبوده است و من فکر می‌کنم اگر به عقب برگردیم می‌بینیم این به نحوی کشتن یک نفر است، نمی‌دانم می‌شود یک نفر را بالکل پاک کرد انگار هرگز وجود نداشته است؟

لی اضافه کرد: وودی دوست من است، یکی از طرفداران تیم بسکتبال نیکز نیویورک است و می‌دانم او از این ماجرا عبور می‌کند.

با وجود اینکه مصاحبه کنندگان خواسته بودند لی بیشتر درباره آلن حرف بزند اما گفت‌وگو به سمت تیم مشهور ان‌بی‌ای رفت که لی همیشه طرفدار آن بوده است.

به گزارش مهر،آلن پس از مطرح شدن دوباره اتهام سوء‌استفاده از دختر خوانده‌اش در ۷ سالگی با وجود اینکه همان زمان ۲ دادگاه وی را بی‌گناه خوانده بود، در هالیوود با نظرات متناقضی روبه رو شد. در اوایل امسال نیز کتاب خاطرات وی پس از آنکه چند ناشر انتشار آن را نپذیرفتند، در نهایت منتشر شد. آمازون پس از این اتهامات قرارداد چند فیلم با آلن را لغو کرد و با شکایت ۶۸ میلیون دلاری وودی آلن در دادگاه روبه رو شد. فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» وی نیز هرگز در آمریکا به نمایش درنیامد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید