اسپالتی: مودریچ؟ از همین تیمی هم که دارم بسیار راضی‌ام

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۲
    کد خبر :346559

سرمربی تیم فوتبال اینتر ناکامی این تیم برای خرید هافبک کروات رئال مادرید را کم اهمیت دانست.

لوچانو اسپالتی می‌گوید که اضافه نشدن لوکا مودریچ به جمع شاگردان او، ضربه بزرگی به نراتزوری وارد نخواهد کرد.

اسپالتی پس از اینکه قراردادش با اینتر را تا سال 2021 تمدید کرد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: وضعیت ما همان چیزی است که بوده و فقط به میزان خفیفی پیشرفت داشته است اما تیم ما همیشه مستحکم و قوی بوده است. دیدن اشتیاق و حمایت هواداران همیشه رضایتبخش است به خصوص برای تیم چون بازیکنانی کسانی هستند که باید از هواداران عشق و محبت بیشتری بگیرند تا پاسخ آن را با ارائه بازی‌هایی خوب در زمین بازی بدهند.

اسپالتی ادامه داد: شور و اشتیاقی که در اردوی پیش فصل وجود دارد طبیعی است اما مهم این است که نتیجه بگیرید. زمانی که یک مربی نتواند نتیجه‌ای بگیرد که همه انتظار دارند، مسلماً باید برود و همیشه همینطور بوده است. من اما خوشحالم که باشگاه قراردادم را تمدید کرد. من اهل تسلیم شدن نیستم و الان هم همان جایی هستم که می‌خواستم باشم. من در رختکن تیمم همان بازیکنانی را دارم که در بازی کامپیوتری هم آنها را انتخاب می‌کنم.

سرمربی اینتر در پایان درباره لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید که هنوز حاضر به پیوستن به نراتزوری نشده و بعید هم هست که چنین تصمیمی بگیرد، تأکید کرد: شما باید این سؤال را از مدیر باشگاه بپرسید چون من درباره نقل و انتقالات صحبت نمی‌‌کنم. من همین حالا هم از تیمی که دارم بسیار راضی‌ام. اینها همان بازیکنانی هستند که می‌خواستم داشته باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید