استکی: روزبهانی را قطعا عازم قهرمانی جهانی می‌کنیم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸
    کد خبر :590122

علیرضا استکی در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط و ترکیب تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: خوشبختانه شرایط تیم ملی خوب بوده و ترکیب ما برای اعزام به مسابقات جهانی تا حدودی مشخص است. با این وجود در حال رایزنی با شورای برون مرزی هستیم تا ۵ سهمیه خود را به ۷ سهمیه افزایش دهیم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد. قرار است این دو سهمیه را به ما اضافه کنند که اگر این اتفاق رخ دهد برای تیم ملی ایران خیلی خوب است.

او در پاسخ به این سوال که آیا احسان روزبهانی برای اعزام به مسابقات جهانی در ترکیب تیم ملی ایران حضور دارد؟ اظهار کرد: احسان قطعا به مسابقات جهانی اعزام می‌شود و در هر ۵ مرحله اردوی تیم ملی بدون حتی یک روز تاخیر حضور داشته است. به دلیل تعطیل بودن اردوها تنها تمرین می‌کرد، قطعا او عضو تیم ملی است و او را به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران در مورد حمایت‌های صورت گرفته از ملی‌پوشان نیز گفت: وظیفه سرمربی حمایت از شاگردانش است و وظیفه فدراسیون نیز حمایت از مربیان، خوشبختانه تا به الآن سعی کرده‌ایم به همراه فدراسیون نیازهای تیم رادر این شرایط سخت فراهم کنیم که خوشبختانه الان شرایط خوبی داریم. خوشبختانه با همه شرایط سختی که وجود دارد فدراسیون در تلاش است تیم ملی روند خوبی را در اردوها طی کند. در گذشته حاشیه تیم ملی زیاد بود، اما الان حاشیه‌ها را از تیم دور کرده‌ایم که شرایط بهتر شده است.

او همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط موجود در اردوها و تمرینات تیم ملی، ایران می‌تواند در رقابت‌های انتخابی المپیک کسب سهمیه کند؟ توضیح داد: ما این شانس را برای همه اوزان خود قائلیم و امیدواریم ملی‌پوشان در همه اوزان عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند. با این حال نمی‌توان گفت چند سهمیه کسب می‌کنیم چون کار بسیار سخت است. مطمئنا برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم چون اگر به این مهم نرسیم به ضرر بوکس خواهد بود.

علیرضا استکی در پایان با اشاره به اینکه همه عوامل بوکس باید در کنار یکدیگر باشند، توضیح داد: ورزشکاران، کادرفنی و فدراسیون در کنار هم تلاش می‌کنند تا برای ایران افتخار آفرینی کنند و الان شرایط تیم قابل قبول است. نباید به بوکس خیانت کنند تا با حمایت از تیم ملی فضا برای پیشرفت ملی‌پوشان فراهم شود. همانطور که دیدید موفقیت‌های امیر علی‌اکبری باعث شد تا در باشگاه‌های رزمی جای سوزن انداختن نباشد و برای بوکس نیز این شرایط وجود دارد. اگر تیم ملی چه با من و چه با کس دیگری به موفقیت برسد، شرایط برای پیشرفت بوکس فراهم خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید