استقبال متفاوت از یک آزاده پس از ۱۸ سال اسارت /تصاویر

    کد خبر :706929

یک آزاده فلسطینی پس از ۱۸ سال اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شد.

اسماعیل ابوعیشه آزاده فلسطینی ۴۵ ساله پس از ۱۸ سال اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی، در شرایط کرونا با نامزد خود اکرام ابوعیشه (۳۳ ساله) دیدار کرد.

طبق تصاویر منتشر شده، اسماعیل ابوعیشه در حالی با نامزد خود دیدار کرد که هردو به خاطر کرونا ماسک بر صورت داشتند. اسماعیل ابوعیشه که ۱۸ سال از عمر خود را در زندان‌های رژیم صهیونیستی طی کرده بود، در حالی که ماسکی بر صورت داشت، با ماشین امداد وارد ساختمان استانداری نابلس شد و منتظر ماند تا خانواده اش نیز از راه برسند.

به گزارش فرارو،ابوعیشه همچنین در حالی که تلاش داشت تا احساسات خود را کنترل کند، و با وجود فاصله دو متری از نزدیکانش که به استقبال او آمده بودند، گفت: جان من تمام شما را در آغوش می‌گیرد. من به واقع عاشق شما هستم؛ اما بخاطر سلامتی شما و سلامتی خودم و نیز برای مقاومت در برابر این ویروس و غلبه بر آن، همچنانکه بر رژیم صهیونیستی غلبه کردیم، از شما فاصله می‌گیرم و از استقبال کنندگانم به جز پس از گذراندن قرنطینه خانگی به مدت دو هفته، استقبال نخواهم کرد.

در حالی که اسماعیل ابوعیشه داشت سخنانش را به پایان می‌رساند، نامزدش به سوی او رفت و تاجی از گل را بر گردن این آزاده فلسطینی انداخت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید