استقبال جانانه از جانی دپ در جشنواره کارلووی واری

    کد خبر :840047
استقبال جانانه از جانی دپ در جشنواره کارلووی واری

جانی دپ ستاره هالیوودی که خبر اعطای جایزه افتخاری جشنواره کارلووی واری به او با اعتراضاتی رو به رو شد، مورد استقبال مخاطبان این رویداد قرار گرفت.

بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» در فرودگاه و در روی فرش قرمز جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری با استقبال گرم مخاطبان سینمایی رو به رو شد، در حالی که پیش از این نگرانی های بابت حضور این ستاره پرحاشیه در جشنواره مطرح شده بود.

«جانی دپ» برای کسب جایزه افتخاری جشنواره فیلم کارلووی واری، رونمایی از مستند «جام طلا» که تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته و همچنین فیلم «میناماتا» که در آن نقش آفرینی کرده به کشور جمهوری چک سفر کرده است.

«جانی دپ» در حالی جایزه افتخاری کارلووی را دریافت می کند که در چند سال اخیر درگیر ماجرای جدایی اش از «امبر هرد» بوده است و شکایت او از روزنامه «سان» که او را یک همسر آزار توصیف کرده بود نیز به جایی نرسید و برخی از فعالان حقوق زنان به اعطای جایزه به او اعتراض کرده بودند.

جشنواره فیلم سن سباستین اسپانیا نیز امسال قرار است جایزه افتخاری خود را به این بازیگر ۵۸ ساله اعطا کند.

«دپ» در پی حواشی که با آن درگیر بود، از نقش «گریندلوالد» در سومین قسمت از سری فیلم های «جانوران شگفت انگیز» نیز خارج شد و «مدس میکلسون» جایگزین او شد.

به گزارش ایسنا، پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم کارلووی واری از تاریخ ۲۰ تا ۲۸ اوت (۲۹ مرداد تا ۶ شهریور) در جمهوری چک برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید