استعفای سرمربی پرسپولیس پذیرفته نشد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۲۷
    کد خبر :883124

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس استعفای سرمربی این تیم را نپذیرفت.

به گزارش ایسنا، رضا درویش ضمن اعلام مخالفت با استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای گل‌محمدی از بهترین مربیان فوتبال ایران بوده و هست و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است. بنده مخالف استعفا و جدایی ایشان از پرسپولیس هستم و ان‌شاءالله به کارشان ادامه خواهند داد.

وی گفت: حق با آقای گل‌محمدی است و از وجود مشکلات گله‌مند است و بنده در جریانم که کادر فنی و بازیکنان چه شرایط سختی را تحمل کردند. هر چه در توان داشته باشم به کار می‌گیرم که از مشکلات آنها کم کنم تا تیم شرایط مطلوب‌تری داشته باشد.

درویش گفت: همه می‌دانند که پرسپولیس با مشکلات زیادی روبرو است و حل آنها زمان‌بر است، در این مدت کوتاه تمام تلاش خود را انجام دادم و با گذشت زمان و فرصت دادن، شرایط بهتر خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه فردا بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت می‌شود، گفت: بخش دیگری از مطالبات نیز طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد. هدف مجموعه باشگاه ایجاد آرامش برای تیم و هواداران عزیز و موفقیت تیم است و با کارهای صورت گرفته مشکلات عدیده پیش روی باشگاه، مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه فصل را با گل‌محمدی ادامه می‌دهیم، با تشکر از اعضای کادر فنی، بازیکنان و هواداران اظهار کرد: ان‌شاءالله با حمایت و پشتیبانی هواداران و همراهی تمام ارکان باشگاه شرایط مطلوبی ایجاد خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید