مربی حرفه ای و چهره معروف رزمی در ایران

استاد سعید صفری بهترین مربی ایران/ قهرمان و عضو سابق تیم ملی

  • ورزشی
  • شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۰۳
    کد خبر :970454

استاد سعید صفریاستاد سعید صفری تنها رزمی کار ، بوکسور و مربی معروف در ایران هست که بوکس و رزمی را بصورت حرفه ای و فنی یاد گرفته و علاوه بر تکنیکی بودن در بوکس میتوان او را در رشته های رزمی یک جوان نابغه و باهوش دانست که علاوه بر اتمام دوره ها و مدارک رزمی تخصص بالایی در فنون رزمی دارد و الان مدت هاست که به آموزش تخصصی هنرهای رزمی و بوکس مشغول هست خیلی ها او را مربی شماره یک هنرهای رزمی ایران می دانند.

استاد سعید صفری جز اساتید رزمی ایران ، مربی شماره یک رزمی ، بهترین مربی حرفه ای هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) و رزمی کار معروف ایران ، قهرمان ملی پوش و عضو اسبق تیم ملی بوکس و ووشو ایران جز فنی ترین بازیکنان و قهرمان فنی و سابق تیم ملی ووشو ایران و دارای کاپ تکنیک بوکس و سازنده چندین قهرمان جهان و آسیا در ورزش های ووشو ، بوکس ، کیک بوکسینگ و رزمی میباشد که بسیار در رشته MMA در ایران فعال بوده و جزء فنی ترین و باهوش ترین مربیان و بازیکنان هنرهای رزمی در ایران محسوب میشوند. سعید صفری مربی نابغه و کامل ورزش های رزمی در ایران میباشد که تکنسین تمام هنرهای رزمی را داراست که به درجه سی فو سعید صفری دست یافته است و همه او را یک متخصص حرفه ای در هنرهای رزمی میدانند.

بیوگرافی سعید صفری

استاد سعید صفری با اصالت کورد متولد استان کردستان تیرماهی و در حال حاضر ساکن استان تهران و با قد ۱۷۸ جز بهترین مربیان ورزشی و رزمی کاران معروف در ایران میباشد.

سعید صفری از کودکی به ورزش کردن علاقمند بود و ورزش خود را از سن ۴ سالگی با ورزش ژیمناستیک شروع کرد و از سن ۷ سالگی زمانی که به ورزش های رزمی علاقمند بود به دلیل علاقه شدید خود به بروس لی که او را الگو و نابغه هنرهای رزمی میدانست به شهر تهران و استان های اطراف سفر کرد که بتواند با بنیانگذاران و اساتید ( جیت کان دو بروس لی ) در ارتباط باشد و تمرین کند که در ورزشهای رزمی یک مربی و بازیکن کامل شود ایشان با بسیاری از بنیانگذارن و اساتید رزمی ایران از جمله مربیهای تیم های ملی ووشو، بوکس، موی تای، جوجیتسو تمرین کرده و از لحاظ فنی مورد تایید اکثر بنیانگذاران و اساتید فنی و مربی های ملی میباشد و جز اساتید باهوش و خوش تکنیک رزمی ایران محسوب میشود و همچنین در سبک های مختلف نزد اساتید جیت کان دو بروس لی، وینگ چون، کونگ فو، موی تای، بوکس، پارکور، بریک دنس، ژیمناستیک آموزش دیده و سابقه فوق حرفه ای در ورزش دارد.

سعید صفری دانش آموخته رشته تربیت بدنی در هنرستان تربیت بدنی و در حال حاضر دارای مدرک تحصیلی و دانشگاهی لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزشی میباشد.

براساس گفته استاید رزمی بزرگ دنیا و بنیانگذاران UFC و MMA بروس لی پدر هنرهای رزمی ترکیبی میباشد و سبک بروس لی شروع ام ام ای در جهان بوده است که خوشبختانه استاد سعید صفری از اساتید و تکنسین های حرفه ای جیت کان دو بروس لی در ام ام ای میباشد و جز کامل ترین و فنی ترین مربیان و نفرات برتر ترینرهای رزمی در ایران میباشد و همه او را مربی و استاد شماره یک هنرهای رزمی ایران میدانند.

 

مربی شماره یک رزمی

سی فو سعید صفری مربی A کلاس و با پرستیژ هنرهای رزمی در ایران میباشد که دارای مربیگری های فدراسیونی و رسمی : ووشو ، جیت کان دو بروس لی ، بوکس ، وینگ چون ، آمادگی جسمانی و مربیگری top class mma هنرهای رزمی ترکیبی در ایران میباشد.

استاد سعید صفری جز معروف ترین رزمی کاران ایران و بهترین استاد و مربی هنرهای رزمی ایران ، ام ام ای MMA ، بوکس ، ووشو و کیک بوکسینگ محسوب میشود که تا به حال تعداد زیادی قهرمان در رشته های مختلف رزمی ساخته است.

استاد سعید صفری مشهورترین و ( قوی ترین رزمی کار ایران ) شناخته میشود که توان فنی بالایی در مبارزات دارد و از لحاظ تکنیک کامل ترین مربی و رزمی کار ایران محسوب میشود که طرفدارن زیادی در ایران دارد که به ( استاد سعید صفری ) لقب ( شاه هنرهای رزمی ایران ) را داده اند.

( THE KING OF IRANIAN MARTIAL ARTS )

استاد سعید صفری در هنرهای رزمی ایران رزمه درخشان و ملی دارد که جایگاه ورزشی آن در ایران و جهان همچون یه شاهزاده دنیای رزمی است و نقش اول معروفیت را در میان اساتید و مربیان هنرهای رزمی دارد و به آن  استاد و مرد شماره یک هنرهای رزمی ایران نیز گفته میشود.

( KING OF PERSIAN FIGHT )

sports nickname

سعید صفری

لقب استاد سعید صفری در ورزش های رزمی

استاد سعید صفری تنها مربی حرفه ای ایرانی ( mma ام ام ای ) هنرهای رزمی ترکیبی با اصالت کورد ساکن استان تهران هست که جز کامل ترین مربیان از لحظ تکنیک و استایل های رزمی محسوب میشود. استاد سعید صفری در جایگاه حرفه ای و رنک اول اساتید هنرهای رزمی و مربی کامل ام ام ای mma در ایران هستند که رزمه کاملا درخشان و حرفه ای در جهان ورزش های رزمی را دارا هستند.

سن استاد سعید صفری نسبت استعدادها و تلاش های او از بقیه معروف های کشور خیلی کمتر هست و در آینده جز (جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی) و ورزشکاران بازیگر ، مدل و چهره های مطرح ورزشی در ایران و جهان شناخته میشود.

سعیدصفری تا به حال تعداد زیادی قهرمان و ملی پوش تحویل رشته های رزمی داده است و با توجه به سابقه حرفه ای ایشان در یادگیری سبک های رزمی تا مقام استادی و قهرمانی ها در هنرهای رزمی و حضور در اردوهای تیم ملی جز بهترین مربیان نه تنها در یک سبک بلکه در سبک های رزمی محسوب میشوند.

فهرست کامل عناوین

قهرمان تکنیکی ووشو کشور و عضو سابق تیم ملی ووشو ایران جز فنی ترین و باهوش ترین بازیکنان ملی ایران و دعوت به اعزام در مسابقات جهانی و همچنین دعوت به قرارداد با لیگ حرفه ای ووشو چین

♦ سه دوره قهرمان بوکس کشور و عضو سابق تیم ملی بوکس ایران، دارای کاپ طلایی تکنیک بوکس ایران

♦ سابقه حضور در تورنومنت های جهانی ورزشی

♦ جزء معروف ترین ، بهترین و فنی ترین مربی ها از لحاظ تکنیک و نفر برتر ترینرهای رزمی و بوکس ایران (میت گیری حرفه ای)

♦ سازنده چندین قهرمان جهان و آسیا در سبک های کیک بوکسینگ ، ووشو ، بوکس و رزمی

♦ مربی خصوصی تعدادی از بازیگران ، خوانندگان و افراد سرشناس ایران

♦ از لحاظ سن و قد استاد سعید صفری جز جوآن ترین اساتید رزمی ایران خوش فیس و خوش استایل محسوب میشود که در زمینه عکاسی مدلینگ به عنوان مدل و ورزشکار حرفه ای فعالیت دارد.

تخصص ها :

♦ استاد جیت کان دو بروس لی در ایران

♦ مربی بوکس با سابقه تمرین نزدیک ۱۲ سال بوکس حرفه ای در ایران

♦ استاد و تکنسین وینگ چون

♦ مربی ووشو در ۳ سبک ووشو

♦ مربی رسمی آمادگی جسمانی و فیتنس

♦ استاد تمام و مربی حرفه ای هنرهای رزمی

♦ رزمی کار حرفه ای

♦ بازیگر رزمی کار ایرانی در سینما

♦ بدلکار سینمایی

استاد سعید صفری مربی ، مرد بزرگ و استاد رتبه اول هنرهای رزمی ( مربی کامل و بی رغیب در آموزش هنرهای رزمی در تهران ) همچون یه شاهزاده هنرهای رزمی بر تخت پادشاهی هنرهای رزمی ایران با اختلاف زیاد ( بهترین مربی رزمی ایران ) از لحاظ تکنیک ، استایل و لول آموزشی و پرستیژ سطح بالا که چندین قهرمان جهان و آسیا در چندین رشته های رزمی ساخته اند و جز فنی ترین و باکلاس ترین مربیان ورزشی از لحاظ آموزشی در تاریخ ایران شناخته میشوند.

TEAM SIFU SAEED SAFARI

تیم ورزشی و هنرهای رزمی استاد سعید صفری  ( KING FIGHT TEAM ) در ایران میباشد به معنی تیم شاه مبارزه یا شاه هنرهای رزمی که این ایده از سمت استاد سعید صفری برای به نمایش در آوردن قدرت در هنرهای رزمی و شرکت در مسابقات رزمی از سال ۱۳۹۱ با اعضای ثابت از اساتید و قهرمانان حرفه ای رزمی ، پارکور و حرکات نمایشی با لیدری سعید صفری راه اندازی شد و به گفته ایشان این تیم از سال ۱۴۰۰ اعضای ثابت دیگر ندارد و تمام ورزشکارانی که نزد استاد فعالیت ورزشی میکنند عضو این تیم ورزشی محسوب میشوند.

مربی هنرهای رزمی و ام ام ای

استاد سعید صفری ورزشکار حرفه ای، رزمی کار و کاملترین مربی هنرهای رزمی و ام ام ای (MMA) با تبار و اصالت (شیر کورد) ایرانی در تهران میباشد و تنها مربی ایرانی معروفی هستند که در چند رشته رزمی در ایران قهرمان سازی کرده و قدرت مربیگری و تخصص آموزش خود را به دنیای ورزش های رزمی ثابت کرده است و جز اساتید رزمی برتر ایران در تهران میباشد و در اصل ایشان بهترین مربی ایران محسوب میشود و تا به حال کامل ترین رزمه را در هنرهای رزمی دارد و جز اساتید نابغه ، فنی و باهوش هنرهای رزمی در ایران محسوب میشود که جایگاه حرفه ای و رتبه اولی در میان مربیان حرفه ای هنرهای رزمی دارند و بعضی از ورزشکاران حرفه ای او را ( شیر بالدار ایرانی ) نیز مینامند.

سعید صفری جز بازیگران رزمی کار ایرانی ، بازیگران بوکسور ایرانی و بازیگران ورزشکار و بدنساز ایرانی شناخته میشود که کارکتر جذاب و چهره منحصر به فرد خود را دارد که علاوه بر بازیگری یک رزمی کار کاملا تکنیکی و شناخته شده و با پرستیژ و سطح کاری بالا و استاد معروف هنرهای رزمی در ایران محسوب میشود و همچنین نیز جز مدل های ورزشی جذاب ، فیت و خوش فیس ایرانی محسوب میشود که در زمینه تیزر ورزشی و عکاسی مدلینگ بصورت تفریحی و پاره وقت فعالیت میکند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید