ارسلان و زرین پیکر دو مدال آور طلا در کشتی

    کد خبر :800214

علی ارسلان در کشتی فرنگی و حمیدرضا زرین پیکر در کشتی آزاد به مدال طلای تورنمنت بلغارستان رسیدند.

رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از روزهای 19 تا 22 فروردین ماه در شهر پلودیو بلغارستان در حال برگزاری است.

نتایج پایانی سه نماینده ایران در کشتی فرنگی و آزاد مشخص شد که در کشتی فرنگی علی ارسلان در وزن 72 کیلوگرم به مدال طلا رسید و در کشتی آزاد نیز حمیدرضا زرین پیکر در وزن 79 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

در وزن 63 آرمین محب ثابت در دور نخست مقابل نیکولای ویچف از بلغارستان با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف، نماینده ایران از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی علی ارسلان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عبدالصامت باشار از ترکیه با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه مقابل ماکسیموویچ از صربستان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. و با توجه به حاضر نشدن میلیان شوآب از آلمان در دیدار فینال، ارسلان صاحب مدال طلا شد.

در وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد نیز حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عبدالکادیر آبدیگابار از قزاقستان با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله بولات ساکایف از قزاقستان را با نتیجه 6 بر یک از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل حریفی از کشور ترکیه با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

منبع: ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید