درکنفرانس خبری مشترک با رئیس جمهوری لهستان؛

اذعان ترامپ به وضعیت امنیتی وخیم آمریکا

    کد خبر :725432

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درکنفرانس خبری مشترک با آندژی دودا (Andrzej Duda) رئیس جمهور لهستان در کاخ سفید ضمن حمله شدید به دموکرات‌ها اذعان کرد وضعیت امنیتی در ۲۰ ایالت این کشور از افغانستان و هندوراس بدتر است.

دموکرات‌ها خواهان تضعیف پلیس و لطمه زدن به امنیت آمریکا هستند

خبرنگاری از رئیس جمهوری آمریکا پرسید: امروز طرح اصلاح سنا شکست خورد و امکان دارد در روز دیگری بررسی شود، اما متوقف شده است. آیا شما به زودی فرمان اجرایی درباره اماکن و بنا‌ها و افرادی که به این اماکن و مجسمه‌ها آسیب وارد می‌کنند، امضاء خواهید کرد؟
وی در پاسخ گفت: جمهوری خواهان به شدت خواهان تصویب لایحه‌ای در رابطه با اصلاحات در بخش پلیس هستند. آن‌ها خواهان همکاری با جوامع مختلف و از جمله جامعه پلیس هستند. آن‌ها می‌خواهند که این موضوع روی دهد. دموکرات‌ها خواهان این موضوع نیستند، زیرا می‌خواهند که پلیس ما را تضعیف کنند. آن‌ها می‌خواهند امنیت را از کشور ما از بین ببرند. آن‌ها می‌خواهند که قدرت را از پلیس ما بگیرند. ما نمی‌توانیم اجازه این کار را بدهیم. این یک لایحه بزرگ است که تیم اسکات که مردی بزرگ است، آن را ارائه کرده است. این سناتور بزرگ کارولینای جنوبی است. میچ مک کانل خواهان تصویب آن است. ما شاهد کاهش نرخ جرائم در کشورمان بودیم. شما شاهد وضع شیکاگو و دیترویت هستید.

دموکراتها عامل نا آرامی های اخیر هستند .وضعیت امنیتی ۲۰ ایالت از افغانستان بدتر است

بسیاری از این شهر‌ها تحت کنترل دموکرات‌ها هستند. ۲۰ شهر خطرناک تحت کنترل دموکرات‌ها هستند. برخی از شهر‌های ما از لحاظ نرخ جرائم بدتر از هندوراس، بدتر از افغانستان هستند. این شهر‌ها در آمریکا هستند و دموکرات‌ها آن‌ها را اداره می‌کنند. چپ گرا‌های افراطی هدایت آن‌ها را در دست دارند. شما شاهد وضع موجود در سیاتل هستند. دموکرات‌ها خواهان تضعیف نیرو‌های حافظ قانون ما هستند. آن‌ها می‌خواهند بیشتر نیرو‌های حافظ قانون را منحل کنند. آن‌ها می‌خواهند پلیس ما را محو کنند. ما اجازه این کار را نمی‌دهیم. آن‌ها فلسفه متفاوتی دارند. آن‌ها خواهان مرز‌های باز هستند. آن‌ها خواهان ایجاد شهر‌های امن برای تبهکاران هستند. اما ما خواهان این موضوع نیستیم.

حمله به بنا‌ها باید ۱۰ سال زندان داشته باشد

وی افزود: در رابطه با سوال دوم شما به نظرم ما می‌توانیم یک دستور اجرایی قدرتمند داشته باشیم. ما از پیش یک دستور اجرایی درباره بنا‌ها داشته ایم که بر اساس آن افراد آسیب زننده به ۱۰ سال زندان محکوم می‌شوند. اما ما می‌توانیم یک دستور اجرایی جدید تا پایان هفته داشته باشیم که قدرتمندتر باشد. این روال سریع است. افراد زیادی به خاطر حوادث خارج از واشنگتن بازداشت شده اند. اف بی آی در حال تحقیقات از صد‌ها نفر در سراسر کشور به خاطر خدشه وارد کردن به ابنیه و مجسمه‌ها هستند. ما قوانین قدرتمندی داریم و ۱۰ سال زندان زمانی طولانی است. به نظرم بسیاری از افرادی که به این مجسمه‌ها ضربه می‌زنند نمی‌دانند که این مجسمه برای چه در اینجا قرار دارد. زمانی که آن‌ها به مسیح نگاه می‌کنند. زمانی که آن‌ها به جرج واشنگتن نگاه می‌کنند و زمانی که آن‌ها به آبراهام لینکلن نگاه می‌کنند، به توماس جفرسون نگاه می‌کنند این موضوع نمی‌تواند روی دهد. تا زمانی که من در اینجا هستم این موضوع روی نمی‌دهد. ما یک دستور اجرایی قدرتمند خواهیم داشت و این موضوع روی خواهد داد.

منبع:صدا وسیما

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید