احمدی نژاد و سودای رئیس جمهور شدن/ واکنش‌های مجازی به حرف‌های جنجالی احمدی نژاد درباره موسیقی

  • سیاسی
  • شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵
    کد خبر :729836

او پس از اظهارنظر جنجالی روزهای اخیرش درباره قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین در مصاحبه ای با بهمن بابازاده خبرنگار شناخته شده حوزه موسیقی به موضوعات این حوزه ورود کرده درباره ماجرای بغل کردن علیرضا افتخاری، ترانه شجریان در سال ۸۸، حبیب محبیان، گلشیفته فراهانی و چند موضوع جنجالی دیگر هم سخن گفته که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است.

در این میان کاربران زیادی به صحبت های احمدی نژاد واکنش نشان دادند.

احسان کرمی مجری، بازیگر و خواننده به مصاحبه اخیر احمدی‌نژاد با بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی و اظهارنظر عجیب وی درباره برخی هنرمندان واکنش کنایه‌آمیزی نشان داد. او در صفحه توییترش نوشت: «آقای احمدی نژاد نمیخوای بی خیال ما شی …نه؟»

یک کاربر نوشت: «نظر احمدی نژاد درباره حبیب، معین، هیچکس و شجریان … واقعا عجیبه که چرا این تیتر شما رو وسوسه میکنه مصاحبه‌ش رو ببینید.»

کاربری در توییتر نوشت: «حمایت احمدی نژاد از معین و گلشیفته فراهانی و هیچکس و …برای برنده شدن در انتخابات آتی»

کاربر دیگری نوشت: «جالبه. احمدی نژاد در بخشی از مصاحبه میگه «شما که به دنبال قدرت سیاسی هستی چرا به دیگران تهمت می زنی؟» در حالی که این نوع سیاست ورزی در دهه اخیر با نام خود احمدی نژاد و بگم بگم هاش و مناظره های ۸۸ در جامعه باب شد.»

کاربر دیگری هم نوشت: «واقعا احمدی نژاد فکر می کنه مردم حافظه تاریخی ندارن؟ یادمون نرفته در دوره خود ایشان محدودیت های زیادی بر همین هنرمندان اعمال شد. چرا اون موقع صداش در نیومد؟» کاربر دیگری نوشت: «لعنت بر این قدرت که چیز شیرینیه. آدم حرف ها و مواضع قبلیش کلا یادش میره.»

به گزارش همشهری آنلاین ،احمدی نژاد کمتر از یک ماه پیش در یک مصاحبه درباره حضورش در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: «امسال سال تحول است و از جمله در جهان. باید به فکر جهان و اصلاح آن بود. تا انتخابات زمان زیادی مانده است. درباره حضور در انتخاب هنوز فکری نکرده ام و تمایلی ندارم، گرچه آماده فداکاری برای ایران هستم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید