اجرای اثری از آرتور میلر در قشقایی

    کد خبر :662333
اجرای اثری از آرتور میلر در قشقایی

منیژه محامدی از روی صحنه بردن نمایشنامه «سقوط در کوه مورگان» نوشته آرتور میلر در تالار قشقایی خبر داد.

 

منیژه محامدی کارگردان پیشکسوت تئاتر ایران  درباره روی صحنه بردن نمایش جدیدش عنوان کرد: از ۲ دی ماه نمایش «سقوط در کوه مورگان» را در تالار قشقایی به صحنه خواهم برد. این نمایشنامه نوشته آرتور میلر نویسنده شناخته شده آمریکایی است که ۱۰ سال قبل با ترجمه خودم وارد بازار کتاب شده است. این نمایشنامه در یک مجموعه سه جلدی که هر کتاب شامل ۲ نمایشنامه از آثار میلر هستند، توسط نشر افراز منتشر شده است.

 

وی درباره ویژگی‌های نمایش توضیح داد: «سقوط در کوه مردگان» درباره مأمور بیمه‌ای است که ۲ زن دارد و دچار خودشیفتگی نارسیستی می‌شود. او که شخصیتی ثروتمند، طماع و خودخواه دارد، از مرگ بسیار می‌هراسد … این نمایش اثری جذاب و شیرین است که با اوضاع و احوال این روزهای دنیا ارتباط دارد و مسایل روز جامعه را مطرح می‌کند.

 

محامدی در پایان درباره گروه بازیگران نمایش بیان کرد: بازیگران طبق معمول از اعضای گروه تئاتر «پیوند» هستند. محمد اسکندری، مهوش افشارپناه، فرناز رهنما، محمد نادری، نسترن پیکانو، آیلار نوشهری، نسترن باقرزاده در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

 

منیژه محامدی کارگردان و مدرس با سابقه تئاتر است که تحصیلات آکادمیک خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو کالیفرنیا ادامه داده و همچنین مدرک در جه یک ارزشیابی هنری وزارت ارشاد را دریافت کرده است. نمایش‌هایی چون «کوری»، «پرواز بر فراز آشیانه فاخته»، «حادثه در ویشی »، «تبرئه » و… از جمله آثاری است که با کارگردانی محامدی روی صحنه رفته‌اند.

 

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به سپیده سپهری دستیار کارگردان، مریم غیورزاده مدیر اجرا، ارشام مودبیان مدیر تولید، امیرحسین دوانی طراح صحنه، مریم غیورزاده طراح لباس، رضا خضرائی طراح نور، افسانه قلی‌زاده طراح گریم، امسن جعفری طراح گرافیک و تیزر – آنتراکت استودیو، ارشام مودبیان و کیارش اعتمادسیفی موسیقی، سارا حدادی مشاور رسانه‌ای و تبلیغات – youstudio، ایلیا شمس حامی مجازی – تئاتر بازها، شیرین جهانزاده عکاس، زهرا نصیر دستیار لبا ، علیرضا ملک محمودی دستیار صحنه اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید