اتفاقات مشکوک در تیم ملی والیبال؛ داورزنی ورود کند

  • آرشیو
  • جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۲۱
    کد خبر :823823
اتفاقات مشکوک در تیم ملی والیبال؛ داورزنی ورود کند

تیم ملی والیبال ایران از فردا (شنبه) آخرین اردوی خود را برای حضور در المپیک توکیو آغاز خواهد کرد و این درحالیست که هنوز ۱۲ بازیکن تیم ملی مشخص نشده‌اند. آلکنو این بار اقدام به دعوت از ۱۹ بازیکن به اردوی تیم ملی کرده و در این بین نام مهدی مرندی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد قائمی هم در لیست تیم ملی دیده می‌شود. ضمن اینکه محمدرضا حضرت‌پور هم که در لیگ ملت‌ها جزو بازیکنان تیم ملی بود خط خورد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

اینکه در این فاصله کم تا المپیک نوکیو آلکنو تا این حد نسبت به انتخاب بازیکنان مورد نظرش تردید دارد یک هشدار جدی است و شاید این مسئله هم به خاطر مشاوره‌های اشتباهی است که توسط برخی از اطرافیان تیم ملی به او می‌شود. در المپیک پیشین هم چنین مسائلی رخ داده بود و به نظر می‌رسد این بار واجب و ضروری است که داورزنی اجازه دخالت کسانی که مسئولیت‌شان در تیم ملی چیز دیگری است را ندهد.

به گزارش میزان، قطعا باید شرایطی ایجاد شود که هر بازیکنی که شایسته است و می‌تواند برای تیم ملی مهره موثری باشد راهی المپیک شود و نباید اجازه داد بازیکنان سفارشی شانسی برای حضور در تیم ملی داشته باشند. تیم ملی والیبال کار سختی در المپیک خواهد داشت و چنین وضعیتی موفقیت این تیم را در توکیو به پایین‌ترین حد خود می‌رساند. شاید استفاده از مشاورانی که ذینفع نباشند و واقعیت‌هایی که در خصوص مسائل فنی تیم ملی وجود دارد را به داورزنی و آلکنو انتقال دهند بتواند راه‌حلی برای این موضوع باشد؛ هر چند به نظر می‌رسد برخی از اطرافیان تیم ملی اجازه این اتفاق را هم نخواهند داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید