ابراهیم شکوری: انتخاب مربی خارجی برای تیم ملی منتفی نیست!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۲۰
    کد خبر :678736

ابراهیم شکوری درباره مطرح شدن گزینه های خارجی برای تیم ملی فوتبال به برنامه «تهران ورزشی» گفت: آقای بهاروند اعلام کرد که سرمربی مشخص می شود. اجازه بدهید روی اینکه گزینه فدراسیون ایرانی یا خارجی است مانور ندهیم. هم مربی خارجی داریم و هم داخلی. باتوجه به شرایط اقتصادی کشورمان همانطور که آقای علی نژاد گفت اولویت کشور این است از پتانسیل داخلی استفاده کنیم.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: در کشور خودمان مربیان کارآمد و باتجربه ای داریم و می توانیم از آنها استفاده کنیم ولی هنوز قطعی نشده است. هر موقع قطعی شود آقای بهاروند اعلام می کند. در حال رایزنی هستیم. نمی توانیم بگوییم سرمربی بعدی چه کسی است و اینکه داخلی است یا خارجی.

شکوری درباره اینکه چالش و مشکل انتخاب سرمربی بعدی دقیقاً چیست؟ تاکید کرد: بحث مبلغ و مدت قرارداد است و اینکه نقاط ضعف و قوت قراردادهای قبلی را باید لحاظ کنیم. یک تیم مخصوص در حال پیگیری است؛ باتوجه به اتفاقاتی که هفته گذشته رخ داد یعنی اتفاقات مربوط به لیگ قهرمانان آسیا و انتخابات. اگر دوستانی که در حال مذاکره هستند، صحبت کنند بهتر است.

وی در پاسخ به این سئوال که چه کسی در حال مذاکره است؟ یادآور شد: مذاکرات با محوریت بهاروند است. کمیته فنی هم نظراتش را اعلام کرده است. گزینه ما گزینه ای است که ما را به جام جهانی و جام ملت ها ببرد. چهار بازی حساس در فروردین و خرداد داریم. مهمترین بازی هایی است که طی دو سال گذشته داشته ایم. تمام تلاش سرپرست فدراسیون این است که اتفاق خوبی داشته باشیم. اگر اجازه بدهید کمیته فنی و بهاروند اعلام می کنند.

شکوری در واکنش به طرح گزینه های داخلی در کنار گزینه های خارجی، گفت: اصول مذاکره این را ایجاب می کند. زیاد نباید روی داخلی یا خارجی بودن مانور بدهیم!

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت شکایت مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا، اظهار کرد: شکایت دیگری از سوی او اعلام نشده است. ما بیش از حد مبلغ، به ویلموتس پرداخت کردیم و درخواست کردیم اضافه مبلغ را به حساب فدراسیون واریز کند. منتظریم در روزهای آینده نتیجه گیری شود.

شکوری در بخش دیگری از صحبت هایش درباره بلاتکلیفی انتخابات هیات فوتبال استان تهران و اینکه آیا قبل از انتخابات فدراسیون خواهد بود یا خیر؟ گفت: اولویت ما انتخابات فدراسیون فوتبال است. تصمیم گرفته شد انتخابات فدراسیون در سال جاری صورت بگیرد. بنده به عنوان مسئول برگزاری انتخابات فکر می کنم این یک تصمیم بسیار خوب بود. با شرایطی که داریم انتخاب زودتر رئیس فدراسیون فوتبال می تواند بهتر باشد. پروسه انتخابات در حال برگزاری است. اعضای مجمع در حال گرفتن فرم ها هستند تا نفراتشان را معرفی کنند. ثبت نام کاندیداها از هشتم تا بیستم بهمن است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حبیب الله شیرازی به عنوان سرپرست هیات فوتبال تهران در انتخابات حق رای دارد؟ تصریح کرد: شیرازی سرپرست نیست. او رئیس هیات است و حق رای دارد.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در پایان درباره اینکه دوران قانونی فعالیت شیرازی در هیات فوتبال گذشته است، گفت: اساسنامه ما بندی دارد که رئیس هیات فوتبال تا زمان برگزاری انتخابات می تواند به کارش ادامه بدهد. سعی می کنیم در سریعترین زمان این مشکل را هم حل کنیم. می دانیم این قضیه باید زودتر حل شود.

به گزارش مهر، شکوری در حالی اعلام کرده است که فدراسیون هم گزینه داخلی و هم گزینه خارجی برای تیم ملی دارد که روز گذشته محمود شیعی عضو هیات رئیسه فدراسیون تاکید کرده بود سرمربی بعدی تیم ملی قطعاً داخلی است!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید