ابراز علاقه بولیوی به همکاری تسلیحاتی با ایران

  • سیاسی
  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۰۳
    کد خبر :279724

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح می‌گوید که ارتش بولیوی به همکاری‌های تسلیحاتی با ایران علاقه‌مند است و ما از این زمینه همکاری استقبال می‌کنیم.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه دیدار با فرمانده ارتش بولیوی و در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم که سفر فرمانده ارتش بولیوی به ایران باعث نزدیکی هر چه بیشتر دو کشور بشود.

به گزارش تسنیم، وی افزود: ملت ما، کشور بولیوی را به عنوان کشوری می‌شناسد که در برابر امیال آمریکا مقاومت کرده و نیروهای مسلح بولیوی برای استقلال این کشور تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند که ما برای آن ارزش قائل هستیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ارتش بولیوی برای همکاری‌های فنی و کار بر روی تسیلحات و همچنین خانه‌سازی برای نیروهای مسلح و مسائل آموزشی ابراز علاقه کرده است که ما هم از همه این زمینه‌ها استقبال کردیم.

سرلشکر باقری تصریح کرد: فرمانده ارتش بولیوی طی روزهای آینده بازدیدی از وزارت دفاع و امکانات خانه‌سازی نیروهای مسلح خواهد داشت که امیدواریم در پایان به توافقات خوبی بین دو کشور دست یابیم.

دریادار جمیل بوردا سوسا فرمانده ارتش بولیوی طی سخنانی اظهار داشت: هدف من از این سفر نزدیکی بیشتر بین ملت‌ها است.

وی افزود: من از طرف ملت و دولت بولیوی پیام دوستی صادقانه ملت و دولت خود را به ملت و دولت ایران ابلاغ می‌کنم و امیدوارم در پایان این سفر به توافقات مشخصی در حوزه دفاعی دست پیدا کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید