ابراز خوش بینی روسیه از مذاکرات هسته ای در وین

    کد خبر :806491

روسیه از مذاکرات هسته ای در وین که به هدف احیای توافق هسته ای امضا شده میان ایران و قدرت های بزرگ در حال برگزاری است، ابراز خوش بینی فزاینده کرد.

به نقل از آرتی، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین که ریاست هیات مسکو را در این مذاکرات برعهده دارد، در حساب توییتری خود نوشت: کمیسیون مشترک ویژه برنامه جامع اقدام مشترک در جلسه ای که روز شنبه برگزار کرد، نتایج مرحله ای مذاکرات جاری را بررسی و ارزیابی کرد.

این دیپلمات روسی افزود: شرکت کنندگان در این جلسه علی رغم اینکه بسیاری از مسائل هنوز لاینحل باقی مانده، به پیشرفت مستمر در این زمینه اشاره کردند.

وی خاطرنشان کرد: این کمیسیون هفتم ماه مه جاری(جمعه آینده) جلسه جدیدی را برگزار خواهد کرد و کارشناسان به کار خود برای تدوین توافقنامه آتی ادامه خواهند داد.

اولیانوف درادامه با ارزیابی وضعیت کنونی مذاکرات نوشت: خیلی زود است که خوشحالی کنیم اما همه دلایل خوش بینی محتاطانه اما ثابت، بیشتر و بیشتر وجود دارد. تمایل مشترکی وجود دارد که به دنبال اتمام موفقیت آمیز مذاکرات تقریبا ظرف چند هفته نه چندان دور آتی است. آیا این هدف محقق خواهد شد؟ خواهیم دید.

منبع: شفقنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید