در حاشیه جلسه دولت

ابتکار: واکنش مردم در فضای مجازی برای مقابله با تحریم‌ها بسیار ارزشمند بود

    کد خبر :378030

معاون رئیس جمهور گفت: واکنش فضای مجازی نسبت به این سخنرانی خصوصا هشتگ هایی که در مقابله با تحریم و جنگ و هزینه های تحمیلی آن ایجاد شده، بسیار ارزشمند بود چراکه تحریم و جنگ به مردم صدمه می زند.

به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهارکرد: برجام قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را به همراه خود دارد و پایبندی به این قطعنامه برای همه کشورها الزامی است. صحبت های رئیس جمهور تاکید بر چندجانبه گرایی و همراهی ایران با موازین مختلف بین المللی خصوصا در خصوص سیاست‌های اقتصادی و اقدامات دولت برای اداره کشور با وجود سیاست های آمریکا بود.

وی یادآور شد: واکنش فضای مجازی نسبت به این سخنرانی خصوصا هشتگ هایی که در مقابله با تحریم و جنگ و هزینه های تحمیلی آن ایجاد شد، بسیار ارزشمند بود؛ چراکه تحریم و جنگ به مردم صدمه می‌زند.

ابتکار همچنین گفت: ملاقات‌ها و سخنرانی رئیس جمهور اثربخش بود و همزمان شد با بیانه اتحادیه اروپا در حمایت از برجام که امیدبخش است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با وجود مسیر سختی که در پیش است بتوانیم برای مردم خصوصا در بخش معیشت اقشار آسیب پذیر اقدامات اثرگذاری داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید