جزئیاتی از ابتلای علیرضا استادی به کرونا

    کد خبر :799047

کارگردان فیلم “نعره سکوت” از ابتلای علیرضا استادی به ویروس کرونا خبر داد و علت تعویق فیلمبرداری را این پروژه را هم به همین علت دانست.

علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون است که او را با کارهای متعددی به یاد می‌آوریم. یکی از جدیدترین آثار تلویزیونی او به سریال “دادِستان” برمی‌گردد و در ایام نوروز نیز در مجموعه “همبازی” شبکه دو نقش ایفا کرد. او همچنین در کارهای سینمایی همچون “لاتاری” و “زهر مار” و “سونامی” نقش‌هایی از خودش به یادگار گذاشته است. از روز گذشته خبری درباره وخامت حال علیرضا استادی دست به دست می‌شد؛ سعید شعبانی نویسنده و کارگردان اثر جدید این بازیگر خبری از بهبودی حال عمومی “علیرضا استادی” را اعلام کردند.

به گزارش تسنیم، این پروژه سینمایی است و به علت ابتلای علیرضا استادی بازیگر این فیلم به ویروس کرونا، به تعویق افتاد. حدود 70 درصد از فیلمبرداری”نعره سکوت” پیش رفته و گروه پس از وقفه‌ای کوتاه قصد داشتند بعد از اتمام تعطیلات نوروز 1400 سکانس‌های پایانی فیلم را مقابل دوربین ببرند که با ابتلای علیرضا استادی به ویروس کرونا حالا ادامه تولید این پروژه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. شعبانی نویسنده و کارگردان این فیلم اعلام کرده، خوشبختانه حال عمومی علیرضا استادی رو به بهبودی رفته و وی به تازگی به بخش عمومی بیمارستان منتقل شده است.

طی تماسی با علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون متوجه شدیم که او از هفته گذشته به این ویروس مبتلا شده و خدا را شکر روند بهبودی ادامه دارد و به بخش منتقل شده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید