آیپد مینی نسل ششم اپل پاییز از راه می رسد

    کد خبر :842363

اپل در نظر دارد پاییز امسال نسل جدید تبلت خوش قیمت آیپد مینی را معرفی کند. تبلتی که گفته می‌شود طراحی کاملا جدید داشته و از مشخصات کلیدی قدرتمند برخوردار است که می‌تواند برای علاقمندان به تبلت اپل جذاب باشد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–ما شایعات زیادی پیرامون آیپد مینی جدید اپل مشاهده کردیم، گزارش قبلی نشان می‌داد که همزمان با رونمایی سری آیفون 13، قرار است شاهد رونمایی آیپد مینی نسل ششم هم باشیم.  به نظر رسیده که این دستگاه در سپتامبر امسال رونمایی نخواهد شد و تاخیری در معرفی و عرضه آن وجود دارد. گفته شده آیپد مینی جدید اکتبر امسال همزمان با رونمایی مک بوک‌های جدید رونمایی می‌شود.

شایعه شده که آیپد مینی به روز شده دارای طراحی جدیدی شبیه به نسل چهارم iPad Air است، دکمه Home آن با تاچ آیدی یکپارچه هم شده است. طبق گزارش قبلی، دستگاه دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر 8.3 اینچی بوده ، آیپد مینی فعلی دارای صفحه نمایش 7.9 اینچی است، البته نمایشگر 8 اینچی بدان دلیل بوده که حاشیه کمتر شده و سایز با مدل قبلی یکسان خواهد بود.

در دیگر اطلاعات آمده که این آیپد جدید از پردازنده A15 Bionic اپل قدرت گرفته و انتظار داریم با حافظه رم بیشتر نسبت به مدل فعلی همراه باشد. در باقی جزئیات انتظار داریم دوربین بهبودیافته به کار گرفته شود، هرچند جزئیات دقیقی در کار نیست.

به هر حال اپل در نظر دارد آیفون 13را همراه با اپل واچ سری 7 رونمایی کند و در این بین باید منتظر ماند تا مشخص شود کوپرتینویی‌ها چه برنامه‌ای برای تبلت جدید دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید