آینده «راکیتیچ» در دستان «پوگبا»

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ۹:۲۴
    کد خبر :582431

در صورتی که فشار رئال یونایتد را راضی به فروش پوگبا کند، تیم انگلیسی راکیتیچ را جایگزین او خواهد کرد.

تیم فوتبال رئال مادرید نیاز دارد تا بازیکن بفروشد و ترجیحش این است که در مرکز زمین بازیکنانش را کمتر کند. این همان قسمتی است که در ترکیب تیم در حال حاضر بازیکنان زیادی وجود دارند.

همه نگاه‌ها به رافینیا است، اما در باشگاه سران معتقدند اولین بازیکنی که شانس رفتن دارد راکیتیچ است و از آنجایی که به پایان روزهای نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم بارسا پیشنهادات برای او را با دقتی بیشتر بررسی می‌کند.

این هفته می‎تواند هفته‌ای تاثیرگذار باشد و طبق ادعای مطبوعات همه‌چیز به پوگبا و تصمیمش بستگی دارد. منچستریونایتد نیازی به فروش این بازیکن فرانسوی ندارد، اما فشار رئال مادرید و علاقه خود این بازیکن به رفتن به تیم زیدان ممکن است باعث شود تا یونایتد تن به فروشش بدهد و اگر این اتفاق بیفتد اولین گزینه برای جایگزینی او در تیم انگلیسی راکیتیچ است.

به گزارش مهر، مخصوصا با پول زیادی که فروش پوگبا به جیب یونایتد سرازیر می‌کند، می‌تواند به راحتی برای جذب او دیگر رقیبان را کنار بزند.

چند هفته پیش صحبت‌هایی در این باره مطرح شد، اما بارسا موضوع پیشنهاد رسمی برای این بازیکن را رد کرد. قیمتی که برای راکیتیچ در نظر گرفته شده ۵۰ میلیون یورو است و هنوز تیمی حاضر به پرداخت این رقم نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید