هوای تهران همچنان آلوده؛

آیا مدارس روز شنبه ۷ دی ماه ۹۸ تعطیل خواهد شد؟

    کد خبر :666676

در حالی امروز میانگین شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۱۴۰ قرار دارد که در برخی از مناطق شاخص آلودگی از مرز ۱۸۰ رد شده است. آیا مدارس روز شنبه ۷ دی ماه ۹۸ تعطیل خواهد شد؟

 

در حالی امروز میانگین شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۱۴۰ قرار دارد که در برخی از مناطق شاخص آلودگی از مرز ۱۸۰ رد شده است. با توجه به اینکه هفته گذشته هوای تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور به شدت آلوده بود به تعطیلی یک هفته‌ای مدارس انجامید، آیا مدارس فردا شنبه 7 دی ماه نیز تعطیل خواهد شد یا نه. کمیته اضطرار هنوز در این بار اظهار نظر نکرده است.

 

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص آلودگی هوا هم اکنون بر روی عدد ۱۴۰ قرار دارد که بر اساس نقشه مناطق تهران، محله شادآباد واقع در منطقه ۱۸ با شاخص ۱۸۳، بیشترین میزان آلودگی در ششمین روز از زمستان ۹۸ به خود اختصاص داده است. همچنین محله مسعودیه در منطقه ۱۵ و محلاتی در منطقه ۱۴ کمترین میزان آلودگی را با عدد ۱۱۱ به خود اختصاص داده‌اند.

 

وضعیت آلودگی هوا در مناطق مختلف تهران

 

به گزارش فرارو:همچنین میزان آلودگی در سایر مناطق تهران عبارتند از: محله اقدسیه در منطقه یک ۱۲۸، شهرداری منطقه دو، ۱۳۱، منطقه هفت ستاد بحران ۱۲۷، گلبرگ منطقه هشت، ۱۱۵، منطقه ۹ میدان فتح ۱۱۲، شهرداری منطقه ۱۹، ۱۱۶، شهرداری منطقه ۲۰، ۱۷۹، پیروزی منطقه ۱۳، ۱۷۶، منطقه ۲۲، ۱۷۵، منطقه ۲۱، ۱۷۹، منطقه ۱۱، ۱۶۹، اعلام شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید