آپدیت جدید تلگرام پرقابلیت و هیجان انگیز است

    کد خبر :875252
آپدیت جدید تلگرام پرقابلیت و هیجان انگیز است

طبق روال همیشگی، تلگرام باز هم یک آپدیت جدید برای پیام‌رسان محبوبش منتشر کرده است. آپدیت تلگرام این‌بار با شماره نسخه ۸.۴ قابلیت‌های جذابی را اضافه می‌کند که آن‌ها را به ترتیب با یکدیگر مرور می‌کنیم:

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_اگر تاکنون از iMessage استفاده کرده باشید می‌دانید یکی از قابلیت‌های جالب آن واکنش به پیام‌هاست. این قابلیت حتی برای برخی کاربران در دایرکت اینستاگرام نیز فعال شده است. حالا می‌توانید از این ویژگی در چت‌های تلگرام نیز استفاده کنید. کافیست پیامی را لمس کنید تا علاوه بر گزینه‌های رایج برای پاسخ دادن، کپی و فوروارد، با ایموجی‌هایی برای واکنش دادن نیز روبرو شوید. (در iOS باید انگشتتان را روی پیام نگه دارید)

این ایموجی‌ها شامل لایک، دیسلایک، قلب، آتش، خنده، ترس، گریه و … می‌شود و به شکل زیبایی با انیمیشن‌های مخصوص خود به نمایش در می‌آید.

آپدیت جدید تلگرام پرقابلیت و هیجان انگیز است آپدیت جدید تلگرام پرقابلیت و هیجان انگیز است

اگر ادمین یک کانال یا گروه هستید کافیست در بخش درباره گروه روی آیکن مداد برای ویرایش ضربه زده و سپس Reactions را انتخاب کنید.

یک قابلیت جذاب دیگر این آپدیت تلگرام اسپویلر است. به این ترتیب می‌توانید پیامی را موقتاً مخفی یا سانسور کنید تا مخاطبتان بتواند در صورت تمایل با لمس آن محتوای پیام را مشاهده کند. تصور کنید که در گروهی قصد دارید از پایان ناخوشایند سریال مورد علاقه‌تان صحبت کنید. با این قابلیت می‌توانید بدون آن‌که پایان آن را لو بدهید درباره‌اش صحبت کنید.

برای این‌کار کافیست بخشی از پیام که قصد مخفی کردن آن را دارید انتخاب کرده و سپس از منوی باز شده Spoiler را انتخاب کنید.

اگر در گروه یا کانال خارجی عضو هستید می‌توانید از این قابلیت برای ترجمه پیام‌ها استفاده کنید. این قابلیت چه برای پیام‌های شخصی چه گروه‌ها و کانال‌ها کار می‌کند. برای فعال کردن ترجمه پیام در تلگرام به تنظیمات مراجعه کنید. سپس در بخش Language می‌توانید دکمه Show Translate Button را فعال کنید.

در بخش Do Not Translate هم می‌توانید زبان‌هایی را که به آن‌ها تسلط دارید انتخاب کنید. به این ترتیب دکمه ترجمه تنها برای پیام‌هایی به زبان‌های دیگر نمایش داده خواهد شد.

نکته: این قابلیت بر روی همه گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند اما تنها با iOS 15 و یا بالاتر سازگار است.در این آپدیت تلگرام هم مانند آپدیت‌های قبلی، ایموجی‌های متحرک بیشتری اضافه شده است. به این ترتیب برای چت‌های خصوصی ایموجی‌های 😁😭🤩😢😱❄🔥 به‌صورت متحرک و تعاملی ظاهر می‌شوند.حالا می‌توانید علاوه بر ساخت بارکد QR اختصاصی برای کانال، گروه یا روبات، آن را به دلخواه خود با تم‌های جدید تلگرام شخصی‌سازی کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید