آپدیت بزرگ ویندوز 10 هر سال یک بار منتشر می شود

    کد خبر :863205

هنوز تا پایان عمر ویندوز 10 مایکروسافت فاصله نسبتا زیادی داریم. اما حالا ردموندی‌ها اعلام کرده‌اند از این پس، آپدیت‌های ویندوز 10 را تنها به صورت سالانه عرضه خواهد کرد. ظاهرا باید کم کم، برای پایان عمر این نسخه محبوب از ویندوز آماده شویم.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_اما خبر خوبی نیز توسط مایکروسافت منتشر شده و حداقل تا مدتی، پشتیبانی کامل از ویندوز 10 با آپدیت ادامه خواهد داشت. پس از انتشار آپدیت ماه نوامبر ویندوز 10، مایکروسافت روش انتشار آپدیت‌های خود را تغییر خواهد داد. تا پیش از این، برای این نسخه از ویندوز سالانه دو آپدیت بزرگ عرضه می‌شد اما حالا، سالانه تنها یک آپدیت برای اندروید عرضه خواهد شد. با توجه به این مورد، احتمالا آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 10 مایکروسافت در پاییز سال آینده منتشر خواهد شد.

 بدون شک هنوز ویندوز 10 کاربران بسیار زیادی دارد. اما مایکروسافت می‌خواهد با این اقدام، کاربران بیشتری به نسخه جدید ویندوز یعنی Windows 11 مهاجرت کنند. انتشار سالانه آپدیت برای ویندوز 10 اما به معنای پایان عمر این نسخه از ویندوز نیست و کاربران این نسخه از ویندوز، می‌توانند هنوز هم با خیالی راحت از ویندوز 10 استفاده کنند.

مایکروسافت رسما اعلام کرده تا روز چهاردهم ماه اکتبر سال 2025 میلادی (مهرماه ۱۴۰۴) به پشتیبانی از ویندوز 10 ادامه خواهد داد. این یعنی کاربران این نسخه از ویندوز می‌توانند حداقل انتظار سه آپدیت بزرگ دیگر را نیز داشته باشند.

مایکروسافت سرانجام روز سیزدهم مهرماه، نسخه نهایی ویندوز 11 را منتشر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید